fjarle Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Kverk Storm Troopers midt i stua - hvis du får til.TEST: Star Wars Jedi Challenges Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Heftig? Synes det høres ganske så middels ut rent teknisk, men det er sikkert moro, det kan jeg tro. 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Herregud for noen drittfolk som gidder å drive på med dette tullet. På tide å komme ut av gutterommet og skaffe seg et liv tenker jeg. Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Herregud for noen drittfolk som gidder å drive på med dette tullet. På tide å komme ut av gutterommet og skaffe seg et liv tenker jeg. Da går vi alle etter deg isåfall. Med slik dømmekraft må du være låst inne i kjelleren til mor og far. 4 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 VGTV here we go! Nei på tide å bli kvitt tek+ ja Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Herregud for noen drittfolk som gidder å drive på med dette tullet. På tide å komme ut av gutterommet og skaffe seg et liv tenker jeg. Skjerp deg. 2 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Trodde AR var å putte elementer av uvirkelighet inn i virkeligheten. Dette blir jo bare VR, når man ikke ser noe som helst av virkeligheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå