Redaksjonen. Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 KNM «Uthaug» skal operere sammen med de kommende 212A-ubåtene.Her sjøsettes en ubåt i Ula-klassen for siste gang Lenke til kommentar
G Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Sjøsetting forbindes vel med nye båter som settes i drift. Dette var en reparert båt, så da skurrer det litt å kalle det for en sjøsetting vel? Men jeg er ingen sjøulk, så der tar jeg kanskje feil? 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg sjøsetter min båt hver vår. KNM Uthaug ble satt i tjeneste på tidlig 90-tall. Hvor lenge kan denne ubåtklassen operere kun på batteridrift? Lenke til kommentar
0AAVKDA1 Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Sjøsetting forbindes vel med nye båter som settes i drift. Dette var en reparert båt, så da skurrer det litt å kalle det for en sjøsetting vel? Men jeg er ingen sjøulk, så der tar jeg kanskje feil? Påstanden din holder ikke vann... Lenke til kommentar
tobler1 Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Du sjøsetter båter som er nybygde _eller_ har vært på slippen for vedlikehold. Lenke til kommentar
G Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Påstanden din holder ikke vann... Men champagne på flaske? Endret 23. november 2017 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå