mie Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Etableringen av en vev-løsing i en virksomhet der Microsoft IIS 4.0, hvordan blir den benyttet?? Hvordan kan en beskyttet intranettløsning ligge på samme tjener?? Og hva er da forskjellen på internett- og intranettløsningen til denne virksomheten?? Noen som kan hjelpe meg med noe av dette?? På forhånd...Takk :smile: og ja....er en oppgave jeg holder på meg, får jeg bare til denne er jeg ferdig, men finner ikke ut av det i det hele tatt.....men kan jo hjelpe likevel da... :wink: [ Denne Melding var redigert av: mie på 2002-03-01 23:45 ] Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hehe, holder du på med å skrive en oppgave på skolen eller noe? Lenke til kommentar
dessident Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Det kommer ikke helt klart frem hva du spør om, men jeg har noe til deg, som kanskje kan hjelpe (hvem vet) : http://home.no.net/schweder/README.txt Den lesmeg teksten fulgte med Psychostats v1.7, og hjalp meg veldig med å sette opp et web program på en maskin jeg har, slik at jeg kan sende ut live stats fra cs serveren min til .html Der står det nyttig informasjon om hvordan du innstalerer IIS. Veit ikke helt om det hjalp deg noe til din oppgave. Hvis det er noe, får du ta kontakt.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Tråden passer bedre i Internett og nettverk, takk Lenke til kommentar
mie Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 23:55, dessident skrev:Det kommer ikke helt klart frem hva du spør om, men jeg har noe til deg, som kanskje kan hjelpe (hvem vet) :http://home.no.net/schweder/README.txtDen lesmeg teksten fulgte med Psychostats v1.7, og hjalp meg veldig med å sette opp et web program på en maskin jeg har, slik at jeg kan sende ut live stats fra cs serveren min til .htmlDer står det nyttig informasjon om hvordan du innstalerer IIS. Veit ikke helt om det hjalp deg noe til din oppgave. Hvis det er noe, får du ta kontakt.. Takker for hjelpen, skal sjekke ut dette jeg :smile: Lenke til kommentar
dessident Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 *k*ø*d*d*a* :b må få lov til å ha det morosamt med jintan på forumet, vell ? q:-) Lenke til kommentar
mie Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 00:19, dessident skrev:*k*ø*d*d*a* :bmå få lov til å ha det morosamt med jintan på forumet, vell ? q:-) Hehe....joa....ler meg skakk jeg.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå