Gå til innhold

Spam på mail (gmail på iphone)

Anbefalte innlegg

Hei. Nå begynner det å bli mye dritt som samles opp i mailboksen og fra pcn kan jeg huke av noen instillinger som gjør at mailene jeg ikke finner interessante går rett i junk-boksen. Dette til tross så dukker mailene fortsatt opp på iphone når jeg sjekker mails fra den.

På iphone må jeg slette en og en mail og sende en og en mail til junk, og neste mail fra samme avsender går ikke direkte til junkboksen. Hvordan "blokker jeg ut" mails fra feks Fitbit eller Spotify fra mobilen? Jeg driter jo strengt tatt i deres ukentlige oppdateringer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange måter:

Løsning 1, hvis du bare vil bli kvitt mailene. Se nederst i mailene du får etter en unsubscribe lenke og trykk på denne.

Løsning 2, hvis du bare vil bli kvitt mailene, men et ikke er slik lenke i mailen (skjeldent). Gå til nettsiden som sender mail og logg deg inn på kontoen og slå av mailer.

Løsning 3 (avansert): Hvis du vil lese mailene, men enkelt slette de etterpå. Lag et filter som samler alle slike mailer. Så ca en gang i uken så åpner du dette filteret og sletter alle mailene.

post-63221-0-63953700-1511300953_thumb.png

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...