Galusha Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Er Wonder Woman virkelig så fantastisk som så mange sier ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Den er i hvert fall et friskt pust i en smørje av superhelt-filmer som har kommet ut de siste årene, hvor det føles som du ser det samme hver gang, bare med andre helter. Kreativ og interessant historie er det også. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Det er på mange måter en av de bedre filmene fra DC, men ikke noe mesterverk akkurat. De har det alt for travelt med å komme seg vekk fra øyen, og Wonder Woman selv dukker ikke opp før nesten halvveis ute i filmen (bortsett fra i introen). Førdet surret hun rundt i sivil identitet nesten hele tiden. Plottet er tvilsomt nok, og det mangler en bad guy av interesse. Men samtidig er det rimelig rått når ting endelig klaffer, og Diana Prince får lov å være Wonder Woman og sloss tilbake. Hun er også rimelig tøff i Justice League. Det gir meg håp for Wonder Woman 2. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Den er veldig bra, men skjønner ikke helt poenget - ingen andre en deg kan bestemme om du liker den eller ikke...Etter at Nolan dro ut bånnpluggen i Batman universet, er det vel denne sammen med Guardians of the Galaxy og siste Thor (hvor noen har sett Galaxy filmene) som har vært mest interessant i kinosalen for min del. Endret 21. november 2017 av fo2re Lenke til kommentar
Galusha Skrevet 21. november 2017 Forfatter Del Skrevet 21. november 2017 Den er veldig bra, men skjønner ikke helt poenget - ingen andre en deg kan bestemme om du liker den eller ikke... Etter at Nolan dro ut bånnpluggen i Batman universet, er det vel denne sammen med Guardians of the Galaxy og siste Thor (hvor noen har sett Galaxy filmene) som har vært mest interessant i kinosalen for min del. Jeg spurte ikke om jeg kommer til å like filmen. Jeg vil bare se hva folk her synes om den. Jeg lar ikke andre påvirke om jeg liker noe eller misliker noe. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Den har pr i dag 92% blant kritikerene, og 89% blant folket på Rotten Tomatoes, og ligger vel godt an til å være blant de beste i sjangeren.Det som overrasket mest var at den hadde en veldig bra story, og ikke Transformers kjøret med hvor mye klarer vi å ødelegge på 3 timer. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Skuffende film i Uhd og 3D oppskrytt.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Forutsigbar og keisam superheltmørje. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Helt enig fatter ikke hvordan den får så god kritikk fin film å sovne til ivertfall. Amazon starten var helt forferdelig kjedelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Moderatormelding Tråden er ryddet for trolling. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, reaksjoner på moderering kan sendes til meg via Personlig Melding(PM). Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Så filmen i kveld og jeg likte den, ganske glimrende faktisk. Ble overrasket over hvor god den var, etter å ha lest en del slakt av den. Ble først litt lang i trynet over at det utlovede Atmos lydsporet dessverre ikke fantes på den norske blu ray utgaven. Ikke første gangen dette skjer - WHY??? Men skuffelsen satt ikke i så lenge, det var et utrolig dynamisk lydspor - bass i bøttevis. Tror den er mastret litt "hot", fikk vri ned litt på volumknappen. En av de bedre superhelt filmene synes jeg, anbefales! 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Den er i hvert fall et friskt pust i en smørje av superhelt-filmer som har kommet ut de siste årene, hvor det føles som du ser det samme hver gang, bare med andre helter. Kreativ og interessant historie er det også. Jeg likte filmen, men friskt pust? Den er jo lik alle andre superheltfilmer som kommer i disse dager... 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Helt grei underholdning og den desidert beste filmen fra DCEU, men det sier ikke stort da resten av filmene er ren søppel. Ble greit underholdt der og da (6/10), men kommer mest sannsynlig aldri til å se den igjen. I hvertfall ikke av fri vilje. De slow-mo slossescenene som går gjennom hele jævla filmen er faen meg dryge. Zzzzzzznork! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg syntes den var helt på trynet ræva. Kanskje den dårligste superheltfilmen jeg noensinne har sett. Totalt uengasjerende, forutsigbar, og kjedelig. Både jeg og dama satt på telefonene våre den siste halvdelen, mens vi mumlet til hverandre om vår dårlig filmen var. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Er det noen som sier at denne er spesielt bra? Jeg synes så og si alle disse superheltfilmene lander helt midt på treet, og det gjorde denne også. Det beste med hele filmen er scenene hvor Wonder Woman prøver å skli inn i bylivet, men ikke forstår noen av de grunnleggende spillereglene. Dette er riktignok bare noen få minutter av filmen. Ellers fløt den kun på at jeg likte å se på Gal Gadot. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Desverre så er eneste måten å finne det ut på, å faktisk dra se den selv. Billigstealternativet er muligens DVD når den kommer dit. Hva som er bra I slik sammenheng er sujektivt. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Desverre så er eneste måten å finne det ut på, å faktisk dra se den selv. Billigstealternativet er muligens DVD når den kommer dit. Hva som er bra I slik sammenheng er sujektivt. ? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Jeg pleier å se disse filmene på Viaplay. Det koster vanligvis rundt 50 kroner å leie en film og man må ikke være betalende medlem for å bruke leiebutikken. Nye storfilmer kommer inn relativt fort etter de er ferdig på kino. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Mulig jeg har blitt gammel og kynisk, men synes veldig få filmer er fantastiske. AtW Lenke til kommentar
Galusha Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Mulig jeg har blitt gammel og kynisk, men synes veldig få filmer er fantastiske. AtW Det kan jeg egentlig si meg enig i. Jeg synes også det er svært få filmer som faktisk er elendige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå