Gå til innhold

Søksmål mot Carl I. Hagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor den juridiske saken av siden står, men det ehrsker vel ingen tvil om at Krekar har hatt svært nære bånd til frigjørings/opprørs/terror styrker i nordøst irak. Dette har vi også fåt tbekreftet i en video. Hvorvidt dette klasifiserer til å være terrorist vet jeg ikke, men jeg regner med at Hagen har "folk flest" på sin side i denne saken.

btw, hvem betaler Mullahens advokat i et privat søksmål? Leste i Kapital eller noe at Brynjar hadde en brutto årslønn på flere millioner..., og vistnok tok rundt 1200 kr i timen...

Lenke til kommentar

OK, du er ett forbanna rævhøl av en terroristyngel.

Yttringsfrihet er fine saker, men betyr ikke at du kan kalle folk for hva pokker du vil uten belegg for det.

Om Krekar er terrorist er ikke godt å si, personlig så tviler jeg ikke, selv om ansar al islam er veldig hypet. I realiteten er det bare en liten gruppe som har kontroll over ett lite område og en landsby i nord-irak.

Lenke til kommentar

Hvis du er interessert, betaler vi 1500 NOK/time til de advokater vi måtte finne for godt å hyre inn.

Nå lurer jeg på om jeg ikke skal saksøkes jeg også., I Høst skrev jeg et leserinnlegg i Norsk-timen om Mullah, hvor jeg poengterte at han hørte hjemme på en viss base på Cuba. Om læreren min ringer Brynjar, ingen overraskelse. Bare vent, taper jeg, så skal jeg ****** meg dra det til Strasbourg.

:D :D

Lenke til kommentar

Jesus, du beviser atter engang at du ike har peiling. Krekar er en Mullah, av flere. Du kan si Mullahen, om du har nevnt Mullah Krekar tidligere i teksten. jaja

Uansett, en mullah er vel en islamsk prest, selv om islam ikke godtar prester :roll: Det er to vers i koranen som nevner prester, begge fordømmer institusjonen prest/religiøst overhode.

Lenke til kommentar

Joachim :

Anta at Mullah Krekar eide et hus i en Østfoldskommune og at kommunens foreløpige sakspapirer viste at han ikke overholdt boplikten og derfor vurderte å gå til sak. Carl I Hagen leste og siterte fra sakspapirene og insinuerte derigjennom at Krekar var bopliktsunndrager. Senere juridisk avgjørelse viste at unndragelse ikke kunne bevises.

Burde Mullah Krekar i dette tilfelle saksøke Carl Ivar ?

Lenke til kommentar
Ja, men i Norge er "mullah" NESTEN synonymt med mr. Krekar....

Han sbør utleveres til US, snarest!

I Norge er "Mullah" en tittel, alle de andre her har fått det med seg...

Off-Topic: Hvorfor i svarteste ****** har USA en base på Cuba?

Sharon har brutt flere regler en Krekar, synes du vi skal invitere ham, for så å møte ham på flyplassen med rundt 5000 soldater?

Så kan vi utlevere ham til menneskerettighetsdommstolen!

Lenke til kommentar

Krekar er en slimål som ikke burde kommet inn i landet på det grunnlaget som ble gitt. Selvsagt er han redd for sitt eget liv, men det er jo fordi hans hær har drept så mange i histen og pisten at han har satt seg selv i den posisjonen.

Hvis Krekar får asyl så burde sjefene for de andre militantiske opprørsgruppene i samme området få asyl for det er stadig fare for deres liv (hvis ikke Krekar gjengen har likvidert dem allerede, så har kanskje USA hjulpet dem).

USA har base i sinnsykt mange land, ikke bare Cuba. Fordelen med å ha dem nær USA men ikke i USA er at den amrikanske grunnloven ikke gjelder på samme måte. (Selv om ambassadene er ofte innlemmet under den). Så kan torturistene enkelt dra hjem på helgeperm.

Men, hey. Det er et annet paradoks her. Det som er fengslet på Cuba ville gjerne gjort det samme med Amrikarnerne. Er du med på leken får du smake steken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...