Wireal Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hei! Jeg har en Golf Mk5 -04 1.6l som bykser når jeg slipper opp gassen. Det kom istad da jeg slapp opp gassen i 80km/t. Det skjer vel i all type fart, sakte eller fort. Byttet lambdasonde, men det ga ingen resultat, bortsett fra at motorlampen begynte å lyse. Frakoblet EGR'en, men heller ikke det var feilen. Det rare er at når jeg bremser eller ruser bilen til 4-5rpm gir det seg. Trenger noen råd om hva det kan være Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Vet ikke helt hva byksing er, men om du snakker om feiltenning så tenker jeg umiddelbart på tennplugger. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hei velkommen såm bruker av forumet med post nummer 2. EGR: Diesel Tennplugger: Bensin Du må koble til feilkodeavleser! Btw hadde jeg en A3 1.6 med lignende symptomer. En runde grønn injection cleaner på tanken gjorde sussen Lenke til kommentar
Wireal Skrevet 21. november 2017 Forfatter Del Skrevet 21. november 2017 Vet ikke helt hva byksing er, men om du snakker om feiltenning så tenker jeg umiddelbart på tennplugger. Byksing er rykking i bilen. Lenke til kommentar
Wireal Skrevet 21. november 2017 Forfatter Del Skrevet 21. november 2017 Hei velkommen såm bruker av forumet med post nummer 2. EGR: Diesel Tennplugger: Bensin Du må koble til feilkodeavleser! Btw hadde jeg en A3 1.6 med lignende symptomer. En runde grønn injection cleaner på tanken gjorde sussen Javel, men jeg har EGR-ventil på min bensin bil Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Sikker på at det ikke er PCV-ventilen du tenker på? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Det er EGR på bensinbiler også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå