ulfses Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Morn, jeg har noen kald katoder jeg skal ha under en russebil, men jeg trenger å forlenge kablene på katodene. Noen som vet hvordan kabler som kan brukes? (ja, jeg vet de har på microplex) men jeg trenger lenger, og liker og mekke det selv,... help! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 bruk kabler som er godkjent for ca 600 volt så skal vel d funke.. så bare lodder du de på.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 kjøp flere av de de har på microplex? det skulle vel funke? men kan du ikke bare kjøpe neon lys som er beregnet for biler da? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dette går under en annen post som du nettop la inn idag.... Dessuten er det ikke lovlig på bil uansett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dessuten er det ikke lovlig på bil uansett Joda.. Det skal gå bra så lenge du ikkje kjører med det på offentelig vei. Ha på ein bryter så du kan slå av og på.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dessuten er det ikke lovlig på bil uansett Joda.. Det skal gå bra så lenge du ikkje kjører med det på offentelig vei. Ha på ein bryter så du kan slå av og på.. er det ikke bare når du er parkert du kan ha på neon lysa da? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dessuten er det ikke lovlig på bil uansett Joda.. Det skal gå bra så lenge du ikkje kjører med det på offentelig vei. Ha på ein bryter så du kan slå av og på.. er det ikke bare når du er parkert du kan ha på neon lysa da? Når den står parkert med motoren av. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 du kan jo bruke PR 0.5mm^2 eller 1.0 mm^2 da... den typen som man bruker inne i hus, bare litt mindre. 1.5mm^2 tåler vel en ca litt over 16 amp, så den skal nok tåle en inverter med 600v, for der er det lite strøm inne i bildet Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er lov til å ha neonlys på bil ja. Men bare til showbruk og når du står rolig med motoren av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå