Gå til innhold

Hvilken mobil burde jeg kjøpe?

RaT_Boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er synd at du ikke vil ha en t610 fordi "alle andre har den". Jeg har også t610, og har aldri vært så fornøyd med telefonen, det samme sier alle andre jeg kjenner som har den!!! Jeg synes du burde prøve den, se alle funksjonene på den, og deretter sammenligne den med andre (pris og sånn) (bl.a. e700). Da vil du fort skjønne at du får mye for penga! Drit i at andre har den!

Lenke til kommentar

t610 er et gdt valg.

den har alt du trenger..

eventuelt z600..

den er jo god og men veldig tykk.

Eulogy. han må jo få lov å syntes at det er mangen som har t610 og derfor vil ikke han kjøpe den.

er forsåvet enig med han i at det er mangen som har den.

men jeg hadde kjøpt den fordet...

den er jo god.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er synd at du ikke vil ha en t610 fordi "alle andre har den". Jeg har også t610, og har aldri vært så fornøyd med telefonen, det samme sier alle andre jeg kjenner som har den!!! Jeg synes du burde prøve den, se alle funksjonene på den, og deretter sammenligne den med andre (pris og sånn) (bl.a. e700). Da vil du fort skjønne at du får mye for penga! Drit i at andre har den!

Har ikke T610 og Z600 så og si samme funksjoner? Bare at Z600 har en bedre skjerm? Hmm..

Lenke til kommentar

har prøvd z600.

den er jo god.

men den er pisse treg!!!!!

kan være at det bare er på begynnelsen.

eg prøvde den i noen min.

og den var like treg hele tiden!

t610 er vel forsovet like bra egentlig men har dårligere skjerm.

ville godt for t610!

og dessuten, z600 er så tjukk at du får en stor klomp io lommen!

og deet får du ikke med en t610.

så, vis eg var deg ville eg valgt t610..'

:xmas: GOd JUL :xmas:

Lenke til kommentar
t610 er et gdt valg.

den har alt du trenger..

eventuelt z600..

den er jo god og men veldig tykk.

Eulogy. han må jo få lov å syntes at det er mangen som har t610 og derfor vil ikke han kjøpe den.

er forsåvet enig med han i at det er mangen som har den.

men jeg hadde kjøpt den fordet...

den er jo god.

Og jeg må få lov til å si hva jeg mener. Skal jeg slutte å bruke adidas fotballsko fordi ALLE fotball spillere bruker det?

Errae: Jeg har faktisk ikke merket at det er så mange som har den telefonen. Og jeg trodde vi snakket om Norge her ikke verden. Blir litt teit å snakke om at en ikke vil kjøpe den fordi det er så mange som har den i f.eks England.

Lenke til kommentar
Herregud... Folk som sier sånt er teite. Sorry for at jeg sier det. Det er en bra telefonen og du lar deg stoppe fordi noen få har en sånn?

jo, du skal få lov å si hva du mener.

men, folk er ikke teite for det de sier at de ikke vil ha den telefonen fordi ''alle'' har den.

greit, det er mangen som har den..

men, ka så?

ville kjøpt den sellom det er mangen som har den.

Lenke til kommentar
Herregud... Folk som sier sånt er teite. Sorry for at jeg sier det. Det er en bra telefonen og du lar deg stoppe fordi noen få har en sånn?

jo, du skal få lov å si hva du mener.

men, folk er ikke teite for det de sier at de ikke vil ha den telefonen fordi ''alle'' har den.

greit, det er mangen som har den..

men, ka så?

ville kjøpt den sellom det er mangen som har den.

Herregud sier jeg... Tror jeg gir opp deg. Du har ikke skjønt noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...