Ænonym Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Kjøpte en brukt touran 2008 modell i sommer, som har webasto/dieselvarmer. Men hvordan fungerer dieselvarmeren? Starter den kun da jeg starter motoren, eller kan jeg slå den på før jeg starter bilen? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 får sikkert startet den inne på kjørecomputeren Lenke til kommentar
Ænonym Skrevet 21. november 2017 Forfatter Del Skrevet 21. november 2017 Nei, finner ingenting der. Men starter den ved at jeg bare slår på tenningen eller må motoren startes? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hvis du ikke har en fjernkontroll, eller et alternativ i kjørecomputer, eller en annen betjeningsknapp et sted i kupeen, så har du antakelig kun en såkalt kjørevarmer, som imidlertid sannsynligvis kan oppgraderes til en parkeringsvarmer til en ukjent kostnad. Kjørevarmeren starter nok først når du starter bilen, om utetemperaturen er under en viss grense, og motor (kjølevæske)-temperaturen under en annen grense. Lenke til kommentar
joka Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 modelltilpasset utstyr... https://www.cum-cartec-shop.de/Volkswagen/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå