Gå til innhold

Neverwinter Nights pusses opp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awesome! Mitt første spill av denne sorten. Masse gode barndomsminner^^

Synes ikke Beamdog har gjort en dårlig jobb bortsett fra noen av karakterene de har lagt inn i spill som BG1 og BG2, samt det nye stemmeskuespillet som skiller seg ut fra resten av stemmene.

Lenke til kommentar

Kanskje det er nostalgia brillene som er i bruk her men den videoen så veldig ut som slik jeg husker spillet :p

Er det noe som kan se noe spesifikt i videoen som er merkbart bedre enn NWN diamond som fungerer helt fint på windows 10? NWN diamond koster jo bare 80,- over på gog så da lurer jeg på hvis beamdog velger sin vanlige pris på $20(+10$for soundtrack som gog gir gratis) hva er grunnen til å velge produktet som koster det dobbelte.

For infinity engine spilla var det en stor verdi i støtte for høyere oppløsning, skalert GUI og nyere OS, men neverwinter nights kjører jo fint i windows 10 med 1440p oppløsning og har fint skalert GUI ut av boksen.

Bedre shader støtte får man også i diamond med denne: https://sourceforge.net/projects/nwshader/

• Liker 3
Lenke til kommentar

Heh, da jeg begynte å jobbe i det som nå heter Tek.no i 2006 kom jeg i prat med hun ene dama i resepsjonen om dette spillet. Det viste seg at vi begge gikk og ventet på oppfølgeren. Vi har vært sammen siden, og nå er vi gift på tredje året.

RPGs the original computer dating!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Aldri noen som nevner at Neverwinter Nights var verdens første ikke-tekstbaserte MMO

#backto1991

Kanskje fordi det ikke var det?

https://en.wikipedia.org/wiki/Meridian_59

første 3d (m69) og første grafiske er to forskjellige ting :)

Edit: woops, men Neverwinter var ingen mmo :p

ja, som jeg sa i forige innlegg, fort gjort å blande sammen første online multiplayer og første MMO, som jeg gjorde :)

NWN var første grafikse (ikke tekstbasert) online multiplayer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...