Heradon Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Føles det annerledes å bli griseeid av en 12 åring som har lånt mamma`s kredittkort kontra en som har rukket å spille vesentlig mer enn deg og har unlocket mer? Var det ikke også lvl req på tinga man får i loot boxes så folk ikke kan bruke det før det når et visst nivå uansett? Nei, det er lvl required på star cards du vil oppgradere selv med crafting parts. Det er en oppfordring til at vi skal kjøpe loot boxes. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Føles det annerledes å bli griseeid av en 12 åring som har lånt mamma`s kredittkort kontra en som har rukket å spille vesentlig mer enn deg og har unlocket mer? Var det ikke også lvl req på tinga man får i loot boxes så folk ikke kan bruke det før det når et visst nivå uansett? Nei, det er lvl required på star cards du vil oppgradere selv med crafting parts. Det er en oppfordring til at vi skal kjøpe loot boxes. Hele spillet er bare et helt sjukt surrete opplegg:p Bra det kommer ny exp til bf1 snart. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 At DLC er like ille som lootbokser er det dummeste jeg har hørt. Vi som gamere må ikke straffes (ja, det er å straffes når jeg som aldri vil kjøpe en lootboks i mitt liv da blir griseeid i et nytt spill av en 12 åring som har kjøpt alt gear og våpen med mamma sitt kredittkort) bare fordi spillutviklerene ikke er i stand til å holde spillerne samlet. De kunne fint latt alle kart forbli gratis og dra inn penger på andre måter. R6 Siege er et godt eksempel på et system som funker. Nuvel. Det er plenty av eksempler på day 0 DLC som ligger på DVD-en, som må låses opp for penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå