samco Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Bra .... power to the gamers. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Lootbokser er kreft. Fatter ikke at folk gidder å bruke penger på å ha muligheten til å få noe i et spill. Kanskje jeg er gammeldags, men når jeg bruker penger på noe skal jeg vite hva jeg får. At lootboks-systemet er designet slik at det skal ha mest mulig appell for 12-åringer uten impulskontroll som bruker mammas kredittkort gjør ikke saken bedre. Dette kan ikke avskaffes fort nok. Edit: Leif. Endret 21. november 2017 av Tullefanten 2 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Avskaffing av loot boksene i battlefront 2 (om de gjør det) fører til følgende ting: Betalt dlc. (helt fryktelig, og døden for spill) Stenging av studio. Stopp på star wars spill. Døden på battlefront. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 De har gått ut og sagt at de jobber med en god del skins til soldatene, så det er mulig det bare blir kosmetiske ting i kassene, men folk vil vel fortsatt klage... Folk som ikke engang spiller spillet klager jo allerede, og de bryr seg lite om fakta. Ja jeg vil foratt klage.. Kommer det skins som DLC så er det helt ok, men stop å bruk det forferdelige dårlige lootbox systemet. La oss kjøpe de skinsa vi vil ha og heller fokuser på gameplay. Er gameplay godt nokk trenger vi ikke å låse opp bokser for å få skins, spray, emotes og annet tull som de aller fleste ikke bryr seg om. Slik som heroes of the storm... savner de dagene før 2.0.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Avskaffing av loot boksene i battlefront 2 (om de gjør det) fører til følgende ting: Betalt dlc. (helt fryktelig, og døden for spill) Stenging av studio. Om det skjer så er det tegn på at gameplay er ALT for DÅRLIG! Folk spiller spill pga gameplay ikke for et å dårlig lotto/gambling system. Hvorfor er betalt DLC noe verre enn lootbox? Stenging av studio er noe EA kommer til å gjøre uansett tror jeg da det er typisk EA. Stopp på star wars spill. Stopp på star wars spill kommer det ikke til å skje, EA har ikke monopol på dette og dette har ikke noe med star wars å gjøre, dette er en sak om EA og deres syn på å melke penger ut av sine kunder. Døden på battlefront. Etter vi har sett hvordan det gikk med BF1 og nå BF2 så er det vel kanskje det beste alternativet? Om det skjer så er det nokk helt sikkert noen andre som kommer med starwars fps spill. Jeg er stor fan av star wars og kunne gjerne tenk meg et nytt star wars spill, men ikke et som er fra EA og er fult av gambling og p2w elementer. Og til slutt så ber jeg deg om å ikke diskutere hvor vidt det er P2W eller gambing i dette spillet, stort sett hele verden mener det utenom deg og du har bevist at du ikke er istad til å høre på andre enn deg selv. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Avskaffing av loot boksene i battlefront 2 (om de gjør det) fører til følgende ting: Betalt dlc. (helt fryktelig, og døden for spill) Stenging av studio. Stopp på star wars spill. Døden på battlefront. Betalt DLC? Vel, de kan selge kosmetisk innhold, som f.eks Rainbow Six Siege. Rainbox Six har ikke betalt DLC og heller ikke lootboxes, og det lever som aldri før. De selger heller kosmetisk innhold for de som vil, og tjener bra penger på det. Hvorfor skal det føre til stenging av studio? Star Wars er et av de største merkevarene i verden, selvsagt vil det ikke bety døden for Star Wars-spill. Ei heller døden på Battlefront, da Star Wars er en såpass sterk merkevare at de kan selge masse spill, og selge masse kosmetisk innhold etterpå igjen. Og Lucasfilm ga EA klarsignal til å selge non-canon kosmetisk innhold, noe som kunne generert masse penger og det hadde heller ikke ødelagt noe av Star Wars-universet. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Og der døde overwatch, etc... De får ikke lengre inntekter. Ergo, de må ta betalt for nye heroes etc. Nei. Vent... Var kun et land. Ja. Jeg husker tiden før loot boxes. Tiden da spill ikke eksisterte. AtW 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Ah, da floppyene gikk på rundgang i nabolaget, fylt med loot boxes. Husker første gangen det var et spill i en av dem. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Ah, da floppyene gikk på rundgang i nabolaget, fylt med loot boxes. Husker første gangen det var et spill i en av dem. Det var sykt faktisk. Giga-klubben hadde mange bra lootbokser på sine disketter. Og senere kom Komputer for alle var også et skikkelig bra bladabonnement med CDer stappet med elskede lootbokser. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg må tilstå mine synder, jeg kjøpte faktisk loot boxes i Dragon Age Inquisition multiplayer og fikk bare dritt. Det er rart, man sier man ikke skal kjøpe loot boxes, men når man starter å bli avhengig av spillet og har det gøy, frister det enda mer å cashe inn for å få fordeler. Pay 2 Maybe Win = gambling. (Åh, som jeg ønsker ett Diablotype spill i tredje perspektiv slik som DA multiplayer. Faktisk rart at ingen spillutviklere hopper på ett slikt konsept i stor skala som Diablo) Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Hvorfor er betalt DLC noe verre enn lootbox? Når en person har betalt for dlc, og en annen ikke har. Så kan ikke de to spille sammen. Se for deg at et spill har 1000 spillere. Så betaler kun 300 for ny dlc. Da er det kun de 300 som kan spille de nye kartene, og resten får ikke noe. Med boksene skulle all dlc være gratis. Så uten å kjøpe en eneste boks fikk du alle nye kart. Stopp på star wars spill kommer det ikke til å skje, EA har ikke monopol på dette og dette har ikke noe med star wars å gjøre, dette er en sak om EA og deres syn på å melke penger ut av sine kunder. Nå er det Disney som bestemmer. Og de vil neppe satse penger på noe som ikke fungerte. Etter vi har sett hvordan det gikk med BF1 og nå BF2 så er det vel kanskje det beste alternativet? Om det skjer så er det nokk helt sikkert noen andre som kommer med starwars fps spill. Begge var fantastiske spill, ødelagt av folk som ikke forstod hvilket spill det var. Bf 1 var en ny utgave av bf1. Men folk hadde ikke spilt bf1, og trodde de skulle få en remake av bf2. Etc. Og til slutt så ber jeg deg om å ikke diskutere hvor vidt det er P2W eller gambing i dette spillet, stort sett hele verden mener det utenom deg og du har bevist at du ikke er istad til å høre på andre enn deg selv. Nevner bare at det er 1. Land som så langt har funnet ut at det er gambling, mens USA har sagt det ikke er det. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Ja. Jeg husker tiden før loot boxes. Tiden da spill ikke eksisterte. AtW Har ikke spilt mye battlefield spill her ser jeg. Synd du har problemer med å forstå enkle ting. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Battlefront 1 ble veldig dårlig mottatt (selv om dette var fansen sin skyld)Hvordan i heiteste er det kundene sin skyld at EA/DICE gav ut et spill med svært begrenset innhold fordi de absolutt måtte ha det ferdig før Force Awakens kom ut? EA har til og med innrømmet det selv at det ble presset ut for å rekke den deadlinen, og Battlefront 2 skulle være en slags "unnskyldning" for at forgjengeren ble så svak. Bortsett fra at den på mange måter er enda værre. EA lærer ikke, da fortjener de å få en smell. Om DICE går under så bryr det ikke meg noe særlig, kvaliteten på spillene deres har gått nedenom og hjem etter Bad Company 2. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 lucasfilm har ingenting med lucas å gjøre Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) At DLC er like ille som lootbokser er det dummeste jeg har hørt. Vi som gamere må ikke straffes (ja, det er å straffes når jeg som aldri vil kjøpe en lootboks i mitt liv da blir griseeid i et nytt spill av en 12 åring som har kjøpt alt gear og våpen med mamma sitt kredittkort) bare fordi spillutviklerene ikke er i stand til å holde spillerne samlet. De kunne fint latt alle kart forbli gratis og dra inn penger på andre måter. R6 Siege er et godt eksempel på et system som funker. Endret 22. november 2017 av Tullefanten Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Føles det annerledes å bli griseeid av en 12 åring som har lånt mamma`s kredittkort kontra en som har rukket å spille vesentlig mer enn deg og har unlocket mer? Var det ikke også lvl req på tinga man får i loot boxes så folk ikke kan bruke det før det når et visst nivå uansett? Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Nå kommer ea til a beskylde Dice for dette, og ikke påta seg ansvaret selv. (slik de alltid gjør) Og med fire spill i faresonen begynner Dice å slite litt... Battlefield 4 launch var en fiasko, men de har heldigvis klart å fikse det. Battlefront 1 ble veldig dårlig mottatt (selv om dette var fansen sin skyld) Battlefield 1 ble heller ingen stor suksess. Og nå battlefront 2. De har gått ut og sagt at de jobber med en god del skins til soldatene, så det er mulig det bare blir kosmetiske ting i kassene, men folk vil vel fortsatt klage... Folk som ikke engang spiller spillet klager jo allerede, og de bryr seg lite om fakta. Syns Dice bare skulle forlate EA. Forstår ikke hva de gjør der i det heletatt. Iallfall ikke i disse dager, hvor platformer som Steam lar deg selge spillet ditt med hvilken som helst platform. Kickstarter, Eatly Access osv. Og siden Dice er et navn veldig mange kjenner, så ser jeg ikke for meg at det ville være for vanskelig å klare seg uten EA. Ja, EA har penger.. men er det virkelig verdt det når penger går på bekostning av kvalitet, rykte og produksjonsverdi? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Syns Dice bare skulle forlate EA. Forstår ikke hva de gjør der i det heletatt. Iallfall ikke i disse dager, hvor platformer som Steam lar deg selge spillet ditt med hvilken som helst platform. Kickstarter, Eatly Access osv.EA eier DICE. Med mindre de ansatte i DICE kan skrape sammen nok penger mellom seg til å kjøpe studioet fra EA, så kan de ikke bare "forlate" dem. De kan selvsagt bare slutte i jobben (og mange av dem har nok gjort det, Christina Ann Coffin f.eks. forlot vel DICE omtrent når de ble kjøpt opp), men merkevaren og all IPen (Battlefield-navnet, Battlefront-navnet, kodebasen til Frostbite-motoren etc.) vil jo fortsatt tilhøre EA. 1 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 At DLC er like ille som lootbokser er det dummeste jeg har hørt. Vi som gamere må ikke straffes (ja, det er å straffes når jeg som aldri vil kjøpe en lootboks i mitt liv da blir griseeid i et nytt spill av en 12 åring som har kjøpt alt gear og våpen med mamma sitt kredittkort) bare fordi spillutviklerene ikke er i stand til å holde spillerne samlet. De kunne fint latt alle kart forbli gratis og dra inn penger på andre måter. R6 Siege er et godt eksempel på et system som funker. Nettop, DLC med innhold, ikke unlock eller trivielt og overpisete kart er positivt. Du bruker masse på å lage et spill, prisen for spill er temmelig fast Å lage mer innhold er ganske enket når du har alt skrudd sammen så du lager DLC, disse kan også fikse ting i spill. Fallout 3 / NV var veldig gode her slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Etter vi har sett hvordan det gikk med BF1 og nå BF2 så er det vel kanskje det beste alternativet? Om det skjer så er det nokk helt sikkert noen andre som kommer med starwars fps spill. Begge var fantastiske spill, ødelagt av folk som ikke forstod hvilket spill det var. Det er kanskje det mest spesielle argumentet jeg har lest. Folk trenger ikke "forstå" noe som helst hvis spillet er gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå