AfterGlow Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Lucasfilm har kommet på banen.Star Wars-eierne kommenterer Battlefront II-fadesen Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg tror mikrotransaksjonstoget er gått for denne gang. Leser at mange frykter at EA vil gjeninnføre det samme systemet så snart stormen har lagt seg. Jeg tror ikke det vil skje, basert på den PR-skaden det vil medføre samt at potensialet for inntjening er størst ved lansering. Om et par måneder vil en stor del av kundene ha gått videre til andre spill, og dem som fortsatt spiller vil allerede ha grindet og derfor ha mindre behov for å kjøpe lootcrates. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Du vet du har gått for langt når selv Disney synes det blir for drøyt. 7 Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Endelig. Håper at EA tar lærdom og at de gir seg med dette tullet. Håper nesten de snikinnfører systemet igjen for å vise hvor grådige de faktisk er. Da blir det liv! 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Nå kommer ea til a beskylde Dice for dette, og ikke påta seg ansvaret selv. (slik de alltid gjør) Og med fire spill i faresonen begynner Dice å slite litt... Battlefield 4 launch var en fiasko, men de har heldigvis klart å fikse det. Battlefront 1 ble veldig dårlig mottatt (selv om dette var fansen sin skyld) Battlefield 1 ble heller ingen stor suksess. Og nå battlefront 2. De har gått ut og sagt at de jobber med en god del skins til soldatene, så det er mulig det bare blir kosmetiske ting i kassene, men folk vil vel fortsatt klage... Folk som ikke engang spiller spillet klager jo allerede, og de bryr seg lite om fakta. Lenke til kommentar
Orb79 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Det som er litt synd er jo at et veldig godt spill, sett bort fra progresjonssystem og microtransaksjoner, har druknet i all (berettiget) misnøye. Har spilt det siden lansering og koser meg stort, både i singleplayer og multiplayer. Håper nå at de fjerner alle p2w elementer for godt, og at folk så gir det en sjanse. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Nå kommer ea til a beskylde Dice for dette, og ikke påta seg ansvaret selv. (slik de alltid gjør) Og med fire spill i faresonen begynner Dice å slite litt... Battlefield 4 launch var en fiasko, men de har heldigvis klart å fikse det. Battlefront 1 ble veldig dårlig mottatt (selv om dette var fansen sin skyld) Battlefield 1 ble heller ingen stor suksess. Og nå battlefront 2. De har gått ut og sagt at de jobber med en god del skins til soldatene, så det er mulig det bare blir kosmetiske ting i kassene, men folk vil vel fortsatt klage... Folk som ikke engang spiller spillet klager jo allerede, og de bryr seg lite om fakta. Hvis dette fører til en konflikt hvor det konkurreres i hvem som har minst mikrotransaksjoner kunne det ikke gått bedre. Utgiverne har jo begynt å slenge dritt allerede. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Nå kommer ea til a beskylde Dice for dette, og ikke påta seg ansvaret selv. (slik de alltid gjør) Og med fire spill i faresonen begynner Dice å slite litt... Battlefield 4 launch var en fiasko, men de har heldigvis klart å fikse det. Battlefront 1 ble veldig dårlig mottatt (selv om dette var fansen sin skyld) Battlefield 1 ble heller ingen stor suksess. Og nå battlefront 2. De har gått ut og sagt at de jobber med en god del skins til soldatene, så det er mulig det bare blir kosmetiske ting i kassene, men folk vil vel fortsatt klage... Folk som ikke engang spiller spillet klager jo allerede, og de bryr seg lite om fakta. Her har vi Lars Isaksen igang igjen. Nå kommer ea til a beskylde Dice for dette, og ikke påta seg ansvaret selv. (slik de alltid gjør) Hvilke andre ganger har de gjort det? Kilder? Sier ikke at det ikke har hendt men jeg har aldri lest om det. Så den må du backe opp. Battlefront 1 ble veldig dårlig mottatt (selv om dette var fansen sin skyld) Hvordan kan du skylde på fansen? Battlefront 1 kom som et halvt spill, og resten under season pass. Det er ingen tvil om det. Lenge siden et AAA spill ble levert med så lite innhold som Battlefront 1. Battlefield 1 ble heller ingen stor suksess. Battlefield 1 ble en stor suksess i starten. De klarte bare ikke følge det opp bra med gode oppdateringer. De har gått ut og sagt at de jobber med en god del skins til soldatene, så det er mulig det bare blir kosmetiske ting i kassene, men folk vil vel fortsatt klage... Folk som ikke engang spiller spillet klager jo allerede, og de bryr seg lite om fakta. Den generelle meningen om Battlefield 2 blir å endre seg positivt om de gjør om slik at det bare er kosmetiske ting i crates. Men det er helt umulig å få full uttelling da mye av skaden allerede har skjedd. Og de har faktisk et forferdelig progresjonssystem som er lite morsomt uansett om du får kjøpt crates eller ei. 2 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hvilke andre ganger har de gjort det? Kilder? Sier ikke at det ikke har hendt men jeg har aldri lest om det. Så den må du backe opp. Ser du ikke er noe kjent med ea, og hvordan de stenger firma som de ikke er fornøyd med. Dead space firmaet for eksempel... Hvordan kan du skylde på fansen? Battlefront 1 kom som et halvt spill, og resten under season pass. Det er ingen tvil om det. Lenge siden et AAA spill ble levert med så lite innhold som Battlefront 1. Det hadde mer content enn battlefront 1 som det var basert på... Season pass var helt normalt for spill fra Dice. Det hadde mer innhold enn battlefield 4... Battlefield 1 ble en stor suksess i starten. De klarte bare ikke følge det opp bra med gode oppdateringer. Suksess i noen uker? Flere modes ble tomme før første måned. Den generelle meningen om Battlefield 2 blir å endre seg positivt om de gjør om slik at det bare er kosmetiske ting i crates. Men det er helt umulig å få full uttelling da mye av skaden allerede har skjedd. Og de har faktisk et forferdelig progresjonssystem som er lite morsomt uansett om du får kjøpt crates eller ei. De har samme system som tidligere battlefield... Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Endelig. Håper at EA tar lærdom og at de gir seg med dette tullet. Håper nesten de snikinnfører systemet igjen for å vise hvor grådige de faktisk er. Da blir det liv! Da tror jeg ikke du kommer til å bli skuffet. Kommer vel noe av det samme, bare i en annen forkledning. Lenke til kommentar
Sparksykkelmannen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hahahaha, du må være passe tett for å kjøpe noe som helst fra EA i 2017. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Muligens den beste visuelle jeg har sett på et spill.... EA får mye pepper men fy flate for et pent spill på one X 1 Lenke til kommentar
Sparksykkelmannen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Muligens den beste visuelle jeg har sett på et spill.... EA får mye pepper men fy flate for et pent spill på one X Resultat av for mye penger, dårlig lederskap, grådighet. og for lite talent og lidenskap. Det er EA i et nøtteskall. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Muligens den beste visuelle jeg har sett på et spill.... EA får mye pepper men fy flate for et pent spill på one X Resultat av for mye penger, dårlig lederskap, grådighet. og for lite talent og lidenskap. Det er EA i et nøtteskall. Spillet leverte hva jeg var ute etter selv om jeg er enig i loot crates har tatt helt av på spill. Bra folk går imot systemet 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 BOOM!!!!!! The Belgian Gaming Commission’s findings are in, and they’ve declared loot boxes to be gambling 4 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 BOOM!!!!!! The Belgian Gaming Commission’s findings are in, and they’ve declared loot boxes to be gambling Lol, da har de erklært mange spill for gambling samtidig. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) BOOM!!!!!! The Belgian Gaming Commission’s findings are in, and they’ve declared loot boxes to be gambling Lol, da har de erklært mange spill for gambling samtidig. Og på høy tid! Dette kan resultere i at det vil bli strengere regler eller som det kommer frem et totalt forbud i Europa. Bølgene dette kan sende er store...blir nok et ståhei ut av milde fremmover nå. Endret 21. november 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 DEILIG! Loot boxer må dø. I alle fall de som kan kjøpes for ekte penger. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Og der døde overwatch, etc... De får ikke lengre inntekter. Ergo, de må ta betalt for nye heroes etc. Nei. Vent... Var kun et land. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Og der døde overwatch, etc... De får ikke lengre inntekter. Ergo, de må ta betalt for nye heroes etc. Nei. Vent... Var kun et land. Det er Belgium Gaming Commission som regulerer hele Europa.... Utifra hva jeg har fått med meg vel å merke. Endret 21. november 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå