Mozzie Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Har du i det hele tatt hatt avkastning som tilsier at du skal være bekymret for en skattesmell? Nei, jeg bare spør for og ligge i forkant. Er lurt det eller hva? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Hvor stor sum med penger har du tenkt å gå inn med i denne valutatradingen din? Har du råd til å tape den summen? Og hvor stor årlig avkastning ser du for deg? Har du noe kjennskap til valutamarkedet fra før? Du trenger selvfølgelig ikke å svare, men hadde vært nyttig å kunne evaluere realismen i dette prosjektet ditt. Endret 23. november 2017 av NoTrace 1 Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) skjoenner ikke helt om du oppgir realistiske forventninger her... 10% avkastning i maaneden? Dette gir en aarlig avkastning paa over 300% og er lite realistisk... Endret 23. november 2017 av gravypressure 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Det er alltid lurt å ligge i forkant, men basert på 10 års erfaring i markedet tror jeg dessverre det er mer realistisk med skattefradrag. Håper jeg tar feil. 2 Lenke til kommentar
Mozzie Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Hvor stor sum med penger har du tenkt å gå inn med i denne valutatradingen din? Har du råd til å tape den summen? Og hvor stor årlig avkastning ser du for deg? Har du noe kjennskap til valutamarkedet fra før? Du trenger selvfølgelig ikke å svare, men hadde vært nyttig å kunne evaluere realismen i dette prosjektet ditt. Jeg kommer selvfølgelig til å gå inn med en sum jeg har råd til å tape. Kjennskap har jeg til valutamarkedet, holdt på i snart 2 år. Men ikke med ekte penger, holder på utforme en strategi og plan nå. Så får vi se hva realistisk årlig avkastning kan bli etter å ha testet systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå