Martin Braathen Røise Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Folk er skeptiske til å bruke disse smarte dingsene hjemme Lenke til kommentar
TanzElectrik Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Er jo helt tullete at alt skal være koblet til internett. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Ble jo for vanskelig å bruke Google dått com, så da kom noen opp med disse ! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Ble jo for vanskelig å bruke Google dått com, så da kom noen opp med disse ! Tja, bruker da google dåt com daglig selv om jeg bruker alexa daglig også. For meg har de to helt forskjellige bruksområder. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Google home fungerer fint for meg. Om den tar opp noe ekstra får nå så være. Sover ikke noe dårligere av den grunn. 2 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hvorfor må alt man har i huset være "smart?" jeg tror de smarteste menneskene holder seg langt borte fra mye av dette. "Smart" betyr ofte at data man ikke vet om samles på en server i utlandet, og dermed er personvernet borte. 2 Lenke til kommentar
Sven-Ove Bjerkan Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hvorfor må alt man har i huset være "smart?" jeg tror de smarteste menneskene holder seg langt borte fra mye av dette. "Smart" betyr ofte at data man ikke vet om samles på en server i utlandet, og dermed er personvernet borte. "Smart" er ikke synonym for "tilkoblet internett". Jeg har mange smarte gjenstander i huset mitt, men om ikke har tilgang til internett, bare min egen server. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hvorfor må alt man har i huset være "smart?" jeg tror de smarteste menneskene holder seg langt borte fra mye av dette. "Smart" betyr ofte at data man ikke vet om samles på en server i utlandet, og dermed er personvernet borte. Produktivitet, pengebesparende tiltak, optimere leve "forhold" osv. For ikke å snakke om at det er en interesse til mange som driver med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå