ScorpionEmperor Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Har et problem.. :smile: En av taggene på cd-brenneren, der hvor IDE-kabelen skal inn knakk..(vet det er amatørmessig, men det skjedde..) Hvordan kan jeg fikse dette?? Hvis jeg prøver å sette den i maskinen kommer det bare melding om hardware feil.. :sad: Noen som kan hjelpe meg? Mvh. ScorpionEmperor Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Tag? Mener du en del av kretskort-pluggen for ide-kabelen, en del av kretskortet eller en pin? Anyway, bedre aa ta med til butikken du kjoepte det hos og si at du ikke vet hva som er galt( hvis du stoler paa at de ikke kan noe saerlig ), eller lodde litt selv hvis det er en pin det er snakk om. Men jeg vil anta at det blir noe fomling uansett. Lenke til kommentar
ScorpionEmperor Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Hei Drdoogie! takk for svaret ditt, men saken er ordnet :smile: Den hadde bare blitt "trøkt" inn. Var bare og dra den ut med en tang. :smile: The Scorpion is attacking!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå