Cowboystrekk Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Hei, installerte Linux Mint som jeg er fornøyd med på alle andre områder på pcen som multifunksjonsskriveren står tilkobla. Det er en Samsung CLX-3185. Scanning og printing fungerer fint, meeeeen på alle bilder jeg skriver ut blir kvaliteten helt elendig, masse rot med farger etc. Sliter med å få installert Samsung sin egen Linux-driver som jeg tipper er bedre enn den generiske driveren jeg fikk i Mint som standard. Noen som vet hvordan jeg får oppdatert driver eller om jeg rett og slett må bytte tilbake til windows for å få akseptabel bildekvalitet? Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Du kan jo ha dual-boot med windows. (Kan desverre ikke svare på det med printer for jeg har aldri koblet printer på mine Linux maskiner.) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Foreslår at du oppretter en brukerprofil på Linux Mint offisielle brukerforum: https://forums.linuxmint.com/ Her sitter det garantert folk som kan gi konkret hjelp, på engelsk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå