Thlian Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 PC`en fryste plutselig uten forvarsel, og når jeg rebooter går tenker den lenge før den sier at jeg skal sette inn eller velge boot drive. Når jeg går inn i bios så finner den ikke SSD disken OS ligger på, har prøvd å sjekke power, men den får power fra samme sted som disk nr 2 og DVD rom. Også prøvd å bytte over sata inngang på hovedkortet uten hell. Hva er galt? Har harddisken bare plutselig bestemt seg for å ta kvelden? ca 6-7 år gammel OCZ SSD, ellers er innmat som hovedkort, prosessor, minne, skjermkort kun få mnd gammelt. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Forsøk bootup fra en annen PC evt. nye kabler, er likevel redd den har sovnet inn. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 6-7 år gammel SSD også lurer du på hvorfor maskinen ikke finner den etter systemheng som kan relateres til disken? Hvis du har flyttet over en gammel disk i ny maskinvare og den er "godt" brukt, er det vel ikke farlig og si at disken er død, og du må kjøpe deg en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå