tss141 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Hei! 1) Jeg har en VW Polo 2006 modell. 64hk I det siste har den hatt problemer med å oppnå optimal temperatur på 90 grader, den stopper som regel på ca 70Jeg har kjørt 2-3 mil uten å oppnå 90 grader, og temperaturen som kommer inn i bilen er ikke varm nok. Har fått den opp til normal temperatur ved å kjøre bilen veldig hardt, men jeg kan ikke kjøre rundt på den måten Hva kan dette være? 2) Jeg trenger tilhengerfeste til samme bilen. Ser etter brukt. Hvilke merker og modeller kan bruke samme tilhengerfeste? Takk for alle svar Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Termostaten er gjerne problemet. Hvis det er diesel, så har disse generelt problemer med å komme opp i varme i den kalde årstiden. Tilhengerfestet er spesifikt for VW Polo 9N. Mulig det kan være noe spesielt hvis du har en importert bil av kampanjemodellen "Fun". Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Bilen min er en 1.9 tdi og den bruker lang tid på å nå 90 grader i kulda. Når den har nådd 90 grader synker den ganske fort igjen selv om bilen står på tomgang Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Temperatur skal aldri synke på en bil som står på. Bytt termostat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå