Lch Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dette er det rareste jeg har vært borte i noensinne. Helt plutselig har flere program på maskinen min bestemt seg for å gå ut i streik. Textpad, Virtual Dub, Torrentspy, Media Player Classic mm, alle nekter plent å starte opp når jeg gjøre kall på dem. Dette gjelder direkte oppstart, kontekstmenyoppstart og objektoppstart med assosierte filtyper. Disken jobber litt, som om alt skulle være såre vel, men ingen verdens ting starter opp. Legger jeg inn programmet på nytt, starter det opp en gang, for så å gå tilbake til streiken. Jeg har ikke virus, spy- eller adware på maskinen. Problemet oppstod helt plutselig. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Pleier iblant å gjøre slikt hos meg. Det er et eller annet program som har hengt seg opp, Ta ctrl+alt+del og sjekk på prosseser om det er noen programmer som ikke skulle vært der. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Pleier? Jøss, jeg har aldri opplevd det før. Alle prosessene som kjører er i orden. Dette driver meg til vanvidd. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Det var ****** meg et føkkings virus. Må ha blitt infisert dagen etter jeg skannet systemet. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå