Jtand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har hørt at det er mulig å lage vannavkjøling (ikke komplett) av oppvaskmaskin. Hvordan går man fram? Hva må man kjøpe? Hvordan montere man det? Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ****** da, ser ut som du har tenkt til å vannkjøle vaskemaskina di. må innrømme at jeg lo litt da jeg så posten men ble ganske skuffa da jeg så hva det handla om. tror det kan bli en ganske stor utfordring å lage kjøleutstur. men du har ihvertfall en ganske sjuk vanntank dog jeg ville nok venta på skrues vannkjølingsguide nr2 eller den som det står om hvordan lage det selv, der vil du nok få mange gode ideer Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Snakk med arctic.. Han kan litt med det der, han modda tørketrommelen en gang for lenge lenge siden.. God Jul btw. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 God jul, ja... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Snakk med arctic.. Han kan litt med det der, han modda tørketrommelen en gang for lenge lenge siden.. God Jul btw. Vår tørketrommel har Fuzzy Logic 2 og direkteinnsprøytning, så den går det sikkert an å mekke Vappo elns. av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå