Hofer Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Danket ut motstanderne, selv med «norsk handicap».E-SPORT: Norske Mats Andrè vant EM i Football Manager Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 cool artikkel - visste ikke at FM var en så stor ting Lenke til kommentar
sycho Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 hææææææææ? EM i FM. Sykt! :DDDDD Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hvilke spillere brukte han? Lenke til kommentar
Matsbk Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Hvilke spillere brukte han? Jeg startet for det meste med denne 11'eren Aiven: Jarstein Koscielny - Boateng - M.Keane Emerson Alex Sandro Henriksen - saul niguez Mata Suarez - Icardi Startet også med Omar Elabdellaoui som spiss(!), og byttet han for Suarez etter et sekund fordi jeg var nødt til å starte med 3 nordmenn i hver kamp. På benken hadde jeg spillere som Andrea Pirlo (latterlig billig spisskompetanse), Bas Dost, Pizarro etc. Ha en super helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå