Gå til innhold

[Løst] Bildebehandling/kontorpc (etterkvart spel) maks 13000

Anbefalte innlegg

Hei

Etter mykje fram og tilbake har eg endelig bestemt meg for å kjøpe og bygge meg ny pc. Har sett ein del i tråden til Agentspoon, men sliter med å motstå fristelsen med å gå inn med litt meir peng.

Har laga meg ei liste på prisjakt her link

I første omgang er dette ei maskin som skal brukast til å få orden på den digitale bildesamlinga som eg har, og då litt enkel fotoredigering. Tenker etterkvart å oppgradere med eit skjermkort for å dra i gang litt speling. Er klar over at eg har tatt litt i med f.eks. CPU med tanke på bruken, men det er litt med tanke på at eg vil ha ein pc som varer ei stund og fordi eg har lyst :D

Har eg bomma fullstendig på noko i lista mi, eventuelt er det noko eg burde skifte ut? Vil eg klare meg utan skjermkort i starten med tanke på bruken? 

Ønsker å bygge i eit lite kabinett, litt for å beholde freden i huset då dette er ei maskin som skal stå i ei tv-stove.

Skjerm lyt eg òg ha, dog i eit eige budsjett. Her er eg veldig usikker, men vil ha 27" eller større. Viktigaste her er at det er ein skjerm som gjer seg bra til jobbing med bildesamlinga og som gjerne tar seg litt godt ut. Tenker maks 4000 her, så kom gjerne med tips. På jobben har vi nokre Dell-skjermar med nokså smal ramme rundt, har sansen for desse (noko slikt link)

Tastatur, mus og den slags har eg til å klare meg i starten. Oppgraderer etterkvart.

Edit: fiksa link til lista på prisjakt.no

Endret av xyster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig kvalitetssikring frå mi side, takk skal du ha torfinns.

Har grubla og tenkt, fram og tilbake, sidan eg laga tråden i går. Har kikka litt på Ryzen 1700x/1800x og lurt på om eg skal gå for det. Komplett.no har jo bra tilbud på 1800x denne veka, så kunne kanskje spart litt der.

Og så er eg litt usikker på om det berre er tull å gå for den type kjølar som eg har valgt, men eg syns det ser veldig ryddig ut i ulike bygg eg har sett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...