Fotoskrulla Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Min fine by Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 En fin by i et fint bilde ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2017 Forfatter Del Skrevet 19. november 2017 En fin by i et fint bilde ? Mvh Leif ? Takk Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 En fin by i et fint bilde ? Mvh Leif ? Takk Leif! Bare hyggelig ? Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Det flotte sundet i kjekke Ålesund. Fint utsnitt. Har prøvd noen ganger når jeg har vært i Ålesund å fotografere her, ikke enkelt å bestemme seg for komposisjonen :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2017 Forfatter Del Skrevet 20. november 2017 Det flotte sundet i kjekke Ålesund. Fint utsnitt. Har prøvd noen ganger når jeg har vært i Ålesund å fotografere her, ikke enkelt å bestemme seg for komposisjonen :-) Hei Rune, jeg fikk litt hjelp til utsnitt da det står ei j..... kran rett utenfor høyrekanten av bildet...og så ville jeg ha med blomstene. Ha en fin ny uke! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Godt utsnitt med blomster og jugendstil fra Brosundet i Norges vakreste by. Minnerik by for mitt vedkommende. Alltid like vakkert her nede uansett ståsted, blomstene hadde du vel fått med deg også sammen med det gamle Svaneapoteket som huser Jugendstilsenteret i dag. Ha ei fin uke! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Her er det stil ... flott bybilde dette ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Nydelig , har denne byen blant mine absolutte favoritter .Der er jeg ikke til rokke . Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Billedtittelen kunne neppe vært mer treffende , men så vet du hvilken by jeg har som ubestridt favoritt her til lands . Husker fra den gang jeg var innom byen på ferietur at den hadde noen bitte små rundkjøringer ikke så langt fra der bildet ble tatt . Et fint bilde som trigger reisefoten . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg