Thunder234 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Hei! Jeg er på første året på rettsvitenskap, og lurer på om det er noen som har noen tips til hvordan jeg skal lese til ex. fac eksamen? Jeg føler jeg har lest over pensum mange nok ganger, men tenker det er en smartere måte enn det? Hadde satt pris på tips Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Kanskje litt off topic, men har hørt rykter om at det skal gis ut en lettfattelig bok om juridisk exfac snart, når den kommer vet jeg ikke... Ville vel sett litt på sensorveiledninger på exfac også, du kan kanskje få en del ut fra de Endret 19. november 2017 av Pepsimax94 Lenke til kommentar
Thunder234 Skrevet 19. november 2017 Forfatter Del Skrevet 19. november 2017 Kanskje litt off topic, men har hørt rykter om at det skal gis ut en lettfattelig bok om juridisk exfac snart, når den kommer vet jeg ikke... Ville vel sett litt på sensorveiledninger på exfac også, du kan kanskje få en del ut fra de Nå har jeg eksamen neste torsdag så den kommer ut i det seneste laget, men takk for svar Skal se på sensorveiledning! Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Kanskje litt off topic, men har hørt rykter om at det skal gis ut en lettfattelig bok om juridisk exfac snart, når den kommer vet jeg ikke... Ville vel sett litt på sensorveiledninger på exfac også, du kan kanskje få en del ut fra de Nå har jeg eksamen neste torsdag så den kommer ut i det seneste laget, men takk for svar Skal se på sensorveiledning! Skjønner! Sensorveiledningen er fra UiO da, men kan kanskje gi en liten pekepinn på hvordan det vurderes, brukte sensorveiledninger masse når jeg tok 1. året selv Mener å ha sett at det ligger powerpointer ute på juridisk exfac fra UiO også, men er litt usikker Lenke til kommentar
Thunder234 Skrevet 20. november 2017 Forfatter Del Skrevet 20. november 2017 Kanskje litt off topic, men har hørt rykter om at det skal gis ut en lettfattelig bok om juridisk exfac snart, når den kommer vet jeg ikke... Ville vel sett litt på sensorveiledninger på exfac også, du kan kanskje få en del ut fra de Nå har jeg eksamen neste torsdag så den kommer ut i det seneste laget, men takk for svar Skal se på sensorveiledning! Skjønner! Sensorveiledningen er fra UiO da, men kan kanskje gi en liten pekepinn på hvordan det vurderes, brukte sensorveiledninger masse når jeg tok 1. året selv Mener å ha sett at det ligger powerpointer ute på juridisk exfac fra UiO også, men er litt usikker Tusen takk for svar, men jeg fant sensorveiledning fra UiT der jeg går, på fronter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå