Cocola Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Hei, Jeg er student og har ikke så alt for mye tid til å jobbe. Jeg fant en stilling jeg kunne tenkt meg å søkt på som er deltid. Der står det at arbeid hovedsakelig er mandag, fredag og søndag. Jeg går nå på skole og har tid til å jobbe onsdag og fredag, og helger. Tror dere det kan lønne seg å søke på denne selv om jeg ikke kan alle dagene de har skrevet opp. Kanskje jeg får andre dager å jobbe fordi jeg er student? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Du kan ringe og spørre for å se om det kan fungere. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 19. november 2017 Forfatter Del Skrevet 19. november 2017 Så ringe før jeg sender en søknad? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Hva i all verden feiler det dagens ungdom? Ring og spør, si når du kan jobbe og spør om det er noen vits i å sende inn søknad utfra de forutsetningene. 1 Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 19. november 2017 Forfatter Del Skrevet 19. november 2017 Hva i all verden feiler det folk som skriver som det du gjør? Det var et enkelt spørsmål til noe som jeg aldri har gjort før. 5 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Det vil variere alt etter som. I enkelte jobbar så er arbeidstida så låst at dei kun ansetter kandidatar som kan jobbe på dei aktuelle dagen. I andre tilfeller kan det være aktuelt å dele opp stillinga, slik at du får deltidsjobben på fredagar og søndagar, og så går jobben på mandagar til nokon andre. Ein anna ting som kan kome opp er alderen din og arbeidstida, då arbeidsgiver er forplikta til å påsjå at jobben ikkje går utover skulegangen din om du er mindreårig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå