Gå til innhold

Ny strømforsyning!

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha ny strømforsyning i kabinettet mitt... da det jeg har bråker som ett uvær. Så da tenkte jeg jeg fikk spørre de som har litt peil her om dem har noen anbefalinger på stillegående strømforsyninger? Helst ett som ikke blir så varmt heller... Er det noe jeg bør passe på om jeg skal ha ett annet PSU inn i maskinen?

Kabinettet er ett LianLi PC60.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AOpen 350Watt 120mm vifte koster kr. 477,- og er 100% lik Fortron/Source, 350W som er en meget god PSU.

Denne PSU'en bruker en 120mm vifte som går på lavt turtall men flytter mye luft, er en av de mest støysvake PSU'ene på markedet.

Ser jo ut til å være et bra psu, men holder det med 350W? Har selv vært på utkikk etter ny psu og så da litt på en Zalman de hadde på Microplex. Den tror jeg var på 450W. Den kostet litt, så jeg ventet til budsjettet kom i balanse og nå har de den selvsagt ikke lengere. :no:

Jeg overklokker ikke, men har tre disker, tre CD/DVD/brenner og et Radeon 9700, samt xp2000+ og Silent Twin. Er redd for å kjøpe et psu som er for lite.

Endret av Daffe
Lenke til kommentar

350watt burde da holde ettersom det er det jeg har i maskinen nå.

Jeg skal bare ha nytt for å gjøre maskinen mer stillegående... den bråker jo som ett uvær. :mad:

Den første som Morpheus^ viste har jeg blitt vist før av en venn av meg som skal støydempe sin PC. Fikk se den i går da men... ;) Ellers mangen bra forslag..

Takker for gode svar.

Lenke til kommentar
AOpen 350Watt 120mm vifte koster kr. 477,- og er 100% lik Fortron/Source, 350W som er en meget god PSU.

Denne PSU'en bruker en 120mm vifte som går på lavt turtall men flytter mye luft, er en av de mest støysvake PSU'ene på markedet.

Ser jo ut til å være et bra psu, men holder det med 350W? Har selv vært på utkikk etter ny psu og så da litt på en Zalman de hadde på Microplex. Den tror jeg var på 450W. Den kostet litt, så jeg ventet til budsjettet kom i balanse og nå har de den selvsagt ikke lengere. :no:

Jeg overklokker ikke, men har tre disker, tre CD/DVD/brenner og et Radeon 9700, samt xp2000+ og Silent Twin. Er redd for å kjøpe et psu som er for lite.

Dette går bra. Har selv en Cheiftech 360W som kjører 5 hd'er, brenner, dvd, 9800 Pro, 5 kabinettvifter med lys, kadode og display. Går helt fint det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...