Sopranosfc Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Hei, har nå hatt en samsung galaxy S5 i tre år og trenger å oppgradere. Ifbm black weekend så har jeg sett at hos elkjøp selger de samsung galaxy s7 for 3790kr, og s8 for 4990kr. Jeg lurer på om ytelsen i s8 vs s7 er såpass stor at det er lurt å investere de 1200 kronene ekstra i s8. Hilsen student. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Hei, har nå hatt en samsung galaxy S5 i tre år og trenger å oppgradere. Ifbm black weekend så har jeg sett at hos elkjøp selger de samsung galaxy s7 for 3790kr, og s8 for 4990kr. Jeg lurer på om ytelsen i s8 vs s7 er såpass stor at det er lurt å investere de 1200 kronene ekstra i s8. Hilsen student. Om du har råd til det så ville jeg investert de ekstra kronene i en S8. Ved å gjøre dette får du blant annet en teoretisk høyere hastighet på mobilt nett, større, bedre og mer heldekkende skjerm, raskere prosessor, bedre kamera, ingen fysiske frontknapper, lengre levetid hva gjelder Android-oppdateringer, nyere Bluetooth og USB Type-C. Se selv for en mer detaljert sammenlikning. EDIT: I tillegg til dette har også S8 iris-scanner i motsetning til S7. Endret 19. november 2017 av Nystad97 Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 19. november 2017 Forfatter Del Skrevet 19. november 2017 Hei, har nå hatt en samsung galaxy S5 i tre år og trenger å oppgradere. Ifbm black weekend så har jeg sett at hos elkjøp selger de samsung galaxy s7 for 3790kr, og s8 for 4990kr. Jeg lurer på om ytelsen i s8 vs s7 er såpass stor at det er lurt å investere de 1200 kronene ekstra i s8. Hilsen student. Om du har råd til det så ville jeg investert de ekstra kronene i en S8. Ved å gjøre dette får du blant annet en teoretisk høyere hastighet på mobilt nett, større, bedre og mer heldekkende skjerm, raskere prosessor, bedre kamera, ingen fysiske frontknapper, lengre levetid hva gjelder Android-oppdateringer, nyere Bluetooth og USB Type-C. Se selv for en mer detaljert sammenlikning. EDIT: I tillegg til dette har også S8 iris-scanner i motsetning til S7. Takk, blir en S8 imorgen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå