The_evil_blue_toad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Trust Multifunction Headset 410 Bass. www.psdata.no Du finner de på åpningssiden. Lurte bare på om de er noe bra. Så det var mikrofon på de, kunne muligens bruke de på lan, online. Lenke til kommentar
_Sonata_Arctica_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja det er dei absolutt, jeg vurderer å gjere det samme. DASK MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har disse selv og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Joa, de fungerer nok, noe annet skal jeg ikke påstå. Men at du får det du betaler for ; vel, jeg ville ikke hatt dem om du hadde kasta dem etter meg, men jeg er litt sær når det gjelder lyd. Men bevares, til skal de brukes for å lage lyd, og ikke for fin-fin lytting, så kjør i vei. Billige var dem hvertfall bfisk _Sonata_Arctica_: Det visst noe galt med tastaturet ditt; har !-knappen hengt seg opp? Endret 10. desember 2003 av hrichard Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 er ikke noe bra headsett.. men så var det jo en bra pris til det da.. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Regner med at de er gode til musikk mens jeg spiller og litt eksplosjoner her og der. Ville ha tatt noe dyrere om jeg skulle bruke det til seriøs lytting, men tror disse holder lenge til å spille data. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har dem og elsker dem, bassen konge, og det er ikke akkurat noen minus at de er billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå