Gå til innhold

HP Pavilion zt3017 - anbefales?

hox

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om HP Pavilion zt3017 15.4" WXGA anbefales? Har ikke sett noen tester på denne? Finnes det noen? Er det noen som evt har denne, og kan anbefale den/ikke anbefale den?

Jeg ser først og fremst etter en lett og støysvak bærbar, med innebygd dvd+r, så om noen har noen anbefalinger å komme med, så hadde det vært flott :thumbup:

url:

http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...3&GrpID=12&s=pl

Endret av hox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt den maskinen i noen uker nå, og er glimrendes fornøyd med den.. har ikke hatt det minste problem.. den lager tilnærmet ikke lyd heller unntatt når det skrives til disk.. vifta har vært igang en gang, det var når jeg kjørte 3dmark.. den blir heller ikke noe spesielt varm.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Prisen på den er redusert til 15" hos Komplett, tror det var i natt det skjedde for jeg har vært på jakt etter samme maskin. MPX tar 500 mere for den, så jeg tror Komplett er billigst.

Hvorfor jeg ikke allerede har bestilt den er, at jeg ble frarådet til å kjøpe HP - mye feil (ca. 20%) mens Compaq har en feirate på under (10%).

Men hovedgrunner er nok skjermen, bare en oppløsning på 1280X800, mens jeg helst vil ha minst 1280X1024 da jeg jobber mest med foto. Det er også en annen ting som fikk meg vekk fra kjøpsplanene.

Jeg er stadig på reisefot, med fly og etc. og bruker ryggsekk til datautstyret. Tror jeg vil få problemer med Widescreen skjermen og ryggsekken som ellers er perfekt for meg.

En annen ting som har vært fokusert her inne er vekten, jovisst har vekten mye å si. Ikke for de som bærer PC'n mellom gutterommet og stua, men for de som seriøst reiser og har PC'n alltid med seg. Jeg har i tillegg fotoutstyr +++ og en ekstern harddisk og det aller nødvendigste om jeg må overnatte på hotell om bagasjen blir borte. Da er en halvkilo her, og en halvkilo der mye vekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...