Gå til innhold

Om amnesti for satanister og kriminelle

Anbefalte innlegg

I verden også vårt samfunn gis det skatteamnesti og våpenamnesti som betyr at du ikke vil få straff om du sier fra, noe som kan være konstruktivt for å få til endringer.

I verden finnes det en rekke sataniske organisasjoner med millioner av medlemmer og dem som vikler seg inn i slike nettverk slipper ikke løs igjen. Mange skulle nok ønske at de aldri ble nysgjerrig på dette, men de er innvidd i hemmeligheter, har begått kriminalitet for å vise at man er en av dem, akkurat slik mafia og motorsykkelgjenger og andre gjengmiljø bedriver.

I noen sataniske «familier» blir man så innvidd etterhvert at man må gi fra seg eiendom og formue, for «vi er jo en familie», og familien tar vare på dine behov. Slik forsvinner muligheten for retrett og man er totalt bundet.

Jeg foreslår derfor at det opprettes amnesti for alle som har forvillet seg inn i kriminelle miljø, angrer og vil ut, mot at de forteller det de vet, og at det opprettes trygge soner for disse.

Jeg garanterer at verden ville endret seg dramatisk og at dette ville skapt sjokkbølger, og at vi mer enn noensinne vil ha åpne demokratier der ikke skjulte krefter kan operere, slik som idag i liksomdemokratiet.

Meninger om dette?

Endret av Renate86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eks-frimurer hetses på nett - forberedt på juling

Da han ble med i Frimurerlosjen aksepterte han nemlig at halsen hans skulle bli skåret av og innvollene hans bli revet ut hvis han røpet noe. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/eks-frimurer-hetses-paa-nett-forberedt-paa-juling/a/521758/

På tross av dette la han frem hemmelighetene på TV 2

Roger Aase har ved sin offentlighet rundt dette skapt seg et vern. Skulle noe skje han så vil det bli stillt spørsmål, men det er mange innvidde i mange slags forbubd som er livredd for å gå til media eller politiet... De er der også.

Hjelp disse stakkarne fri og verden vil snus på hodet...

Endret av Renate86
Lenke til kommentar

Jeg er ukjent med sataniske organisasjoner og familier. Har du eksempler på disse? Det hele høres passe søkt ut. Amnesti for kriminelle? Meld deg og gjør opp, så er du ferdig.

Edit: Losjen, ja, altså vanlig konspirasjonsteori-vissvas. Takk for meg.

Endret av WonderStivi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke kriminelt å være satanist og amnesti for folk som vil ut av kriminelle miljøer mot at de forteller det de vet har vi vel allerede i stor grad (noe avhengig av alvorlighetsgrader her og der) så... Score! ...?

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...