Gå til innhold

[Løst] Anbefaling av ekstern USB disk

Chavalito

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HGST har 2,5" også. Burde være et greit valg. Har et par stykker selv på 500 og 1000 GB som fungerer godt. Største disken hører jeg jobber mekanisk selv når den idler, men det er vel termisk rekalibrering eller eget vedlikehold som i sin tur gjør disken mer stabil.

Lenke til kommentar

Kjøpte noen med navn Orico på DI som funker bra til 2.5» sata interface drives med USB3 .

Har usb-c kontakt i HDD box enden som gjør det robust . Kabel følger med usb-c - usb-A.

Er null problemer med varme . Bruker de selv til SSD

https://www.digitalimpuls.no/allevarer/harddisker/eksterne-kabinetter/2-5-/orico-2-5-usb30-type-c-kabinett-sølv-tool-free-full-aluminum-win-and-mac-136523-p0000129295

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Nå har jo ingen av de to USB fått noe støt eller lignende, de blir kun brukt for å ta backup, derretter ligger de stille og rolige i en skuff.

Så på 1TB disk og den er kun 180 kr dyrere enn 500GB disken, så mulig jeg tar 1TB disken.

Har du sett på WD passport (portabel ekstern med 2.5» intern).

Jeg har hatt en eldre type passport 1TB m/USB3 i pc veska med meg i flere år og har ikke vært noe problem med den.

Lenke til kommentar

Har du sett på WD passport (portabel ekstern med 2.5» intern).

Jeg har hatt en eldre type passport 1TB m/USB3 i pc veska med meg i flere år og har ikke vært noe problem med den.

Mener du WD My Passport eller kun WD Passport? Har nemlig en WD My Passport på 2TB som jeg fikk fikset etter I/O feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...