Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tomme kapsler til Efexor

KnutValentino

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden på minste mulige Efexor dose (sannsynligvis 0.5-1 mg) - Ett såkalt "korn" igjen, med andre ord. Det høres kanskje svært lite ut og som en helt ubetydelig dose. Men tro meg, jeg kommer til å virkelig kjenne det når jeg dropper denne siste dosen.

Dette fikk jeg erfart da jeg igår var innlagt på sykehus pga. Bla. Problemer med å urinere (noe som skyldes at jeg for tiden går på Tramadol (som jeg nå har trappet kraftig ned på).

Det at jeg nå går på Tramadol er i utgangspunktet hovedgrunnen til at jeg på nåværende tidspunkt ikke ønsker å slutte med den nå, og fordi det så vidt har gått rundt 2 uker siden jeg trappet ned til minste mulige dose.

Fastlegen er ikke villig til å lenger skrive ut flere resepter på medikamentet.

Jeg er derfor på utkikk etter såkalte "tomme depot kapsler" som kan åpnes og lukkes, slik at jeg kan fordele de resterende kapslene på opptil 20 stk. Men også helt vanlige funker dersom ikke kapsler som virker mer lik Efexor kapslene er å få tak i.

Per nå så har jeg bare doser til rundt 1 uke til.

Det må derfor bli en norsk nettbutikk (helst velkjent) som jeg bestiller fra, slik at jeg kan være rimelig sikker på å ha mottatt disse innen Fredag neste uke.

Noen forslag?  :)

Endret av KnutValentino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...