Schneiderlin Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Pogba fra start, Ibra på benk! Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Manquillo og Joselu fra start. Det er som å spille med 9 menn fra start. Fatter ikke hva Benitez ser i de to her. Har langt bedre spillere tilgjengelig, allikevel blir de belønnet med start i neste kamp uansett hvor dårlig de var i de 7 forrige. Mitrovic har vel putta flere mål for Serbia i løpet av VM-kvaliken enn Joselu har gjort i hele sin profesjonelle karriere, allikevel får han ikke så mye som et innhopp. Må jo ha voldtatt kjerringa/dattera til Benitez eller noe sånt. Det er helt jævla krise. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg har satset på hjemmeseier med 0-2 handikap. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg føler jeg bare burde legge meg igjen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Mhiki ute av troppen, han er ikke skadet i følge Mourinho Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Manquillo og Joselu fra start. Det er som å spille med 9 menn fra start. Fatter ikke hva Benitez ser i de to her. Har langt bedre spillere tilgjengelig, allikevel blir de belønnet med start i neste kamp uansett hvor dårlig de var i de 7 forrige. Skandaløst med Manquillo fra start og Mbemba på benken. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hærlig med spillere tilbake fra skade. Gleder meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Må ligge en forbannelse over Lindelöf... Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Herlig, men dette varer ikke lenge. Kommer vel fire mål i mot snart. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 RAFA RAFAEL RAFA RAFAEL RAFA RAFAEL RAFAEEEEL BENITEZ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hahah, agent Gayle putter på en ganske fin kontring. Jeg koser meg med bortemål så lenge det varer... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Da har vi tapt. Kommer ikke tilbake når vi ligger under. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hjemmelaget blir tatt overraskende mye på kontringer så langt. Newcastle virker brukbart organisert, men kan de holde dette unna da? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Lindeløf tror jeg ikke får en lang United-karriere Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Nja, Vidic hadde vel også et par store howlere i starten av sin tid i klubben. Han ble dessverre brukbar etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå