eplekasse Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Har høyrentekonto og kredittkort hos Komplett. På Mine sider hos Komplett.no får man tilgang til begge tjenester, men når jeg logget inn i dag kom bate kredittkort-oversikten opp. Hele fanen med sparekonto-delen er vekke, som at den ikke eksisterer. Noen andre som er kunde hos Komplett som opplever dette? Har ikke fått noe informasjon om dette, og er alvorlig bekymret. Det er ingen andre måter å logge seg inn på hos Komplett bank, og kundeservicen er stengt fram til mandag. Lagt ved et dårlig bilde fra mobilen. Endret 18. november 2017 av eplekasse Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Skjedde det samme med meg for en liten stund siden, dagen etter var den tilbake. Misstenker komplett sin nettbank-løsning er dårlig, men renten er jo god Lenke til kommentar
eplekasse Skrevet 18. november 2017 Forfatter Del Skrevet 18. november 2017 Skjedde det samme med meg for en liten stund siden, dagen etter var den tilbake.Misstenker komplett sin nettbank-løsning er dårlig, men renten er jo god Ja, renten er vel stort sett det eneste positive med den banken. Får vel bare satse på at det er rusk i maskineriet, fikk hjertet i halsen nå. Lenke til kommentar
Aksjebloggeren Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Har opplevd dette i flere banker, deriblant Skandiabanken, uten at det har vært noe problem. De kom tilbake igjen etter en liten stund og så kom det etterhvert opp en melding om tekniske problemer Men ja, fikk hjertet litt i halsen jeg også da, er ikke bare bare å stå på sidelinjen og se sparekontoene forsvinne ut i løse luften. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Trodde først, det var bitcoin du investerte pengene i. Da hadde det forklart saken. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Rimelig ræva at det ikke finnes kundeservice ila helga da! Om ting oppstår og det blir kritisk kan ikke en bank ha kundeservice 08-16 på hverdager... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Kredittkort og Sparing var tidligere adskilte tjenester hos komplett, de har nå samlet det til ett, men siden du tidligere måtte logge ut for å logge på den andre regner jeg med at dette er noe som ikke er heelt ferdigutviklet hos de. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg kun sparekonto hos Komplettbank. Fikk i går feilmelding når jeg logget inn om at konto ikke var opprettet, så fikk ikke logget inn i det hele tatt. Heldigvis ser det ut som alt er i orden igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå