indahla Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Ikke uenig i at det meste de har oppgitt har vært bedre i virkeligheten. Men de dreit seg såpass ut (spesielt her i Norge) med oppgitt HK at jeg mente det fortjente en kommentar. De lager fantastisk teknologi men kvaliteten er litt så som så. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Ingen av de bilene der er konkurrenter til Teslaen Roasteren Elon introduserte den som Worlds fastest production car. Punktum. Det betyr vel, denne som konkurrent, og ikke så mange andre: http://www.venomgt.com/ Hva er i så fall Veyron? Foretrekker likevel Tesla'n da den bilen sluker vanvittig med drivstoff, og gir dermed mer rekkeviddeangst enn elektrisk Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Angående rekkeviddeangst så er det jo faktisk en reell mulighet for at Roadsteren kan hypermile lenger enn noen bensinbil (så langt i hvert fall). (13:43 - 16:30) med over 100 km Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Folk snakker om at de bruker de samme battericellene som på Model 3. Disse har mye høyere tetthet enn de på Model S og X pr dags dato. Vil tippe vekta blir mellom 2 og 2,5 tonn.Jeg forventer ca 900 kg batteripakke og 1800 kg totalt. Med over halvparten av bilens vekt under hjulnavene, så får den trolig det laveste tyngepunktet av noen serieprodusert bil noensinne, og vil dermed takle svinger bra også. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Sammenligningstabellen jeg vil se inneholder Lamborghini Huracan, Aventador, Ferrari 488, Porsche Turbo, McLaren 720s etc. Gjerne med bensinrekkevidde og om det er mulig med tilhengerfeste og bagasjeplass til en nordmanns hytteoppakning Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Folk snakker om at de bruker de samme battericellene som på Model 3. Disse har mye høyere tetthet enn de på Model S og X pr dags dato. Vil tippe vekta blir mellom 2 og 2,5 tonn.Jeg forventer ca 900 kg batteripakke og 1800 kg totalt. Med over halvparten av bilens vekt under hjulnavene, så får den trolig det laveste tyngepunktet av noen serieprodusert bil noensinne, og vil dermed takle svinger bra også. 1800kg blir uansett ikke så ille for en super/hyperbil Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Sammenligningstabellen jeg vil se inneholder Lamborghini Huracan, Aventador, Ferrari 488, Porsche Turbo, McLaren 720s etc. Gjerne med bensinrekkevidde og om det er mulig med tilhengerfeste og bagasjeplass til en nordmanns hytteoppakning Ingen av de du nevner har noe særlig bagasjeplass og jeg tviler på det er særlig mange nordmenn som kjører sånne til hytta med henger på slep heller. Sammenligningen virker noe kunstig og lite basert på reellt behov eller bruksmønster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå