Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Tottenham

Lakrisbåt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slappeste Spurslaget jeg har sett på en stund, Eriksen har nok feiret kraftig i uken som har gått. Alli har vært fraværende og Kane var off i dag. Skuffende

I tillegg har to av de offensive spillerne og Lloris har ikke trent på to uker, Winks kommer innpå som den fjerde. Så ja, slapt som faen.

Og høyresiden virket ikke. Null kjemi mellom Sissoko og Trippier. Men så har vel Arsenal demme veldig opp der og.

Lenke til kommentar

Slappeste Spurslaget jeg har sett på en stund, Eriksen har nok feiret kraftig i uken som har gått. Alli har vært fraværende og Kane var off i dag. Skuffende

I tillegg har to av de offensive spillerne og Lloris har ikke trent på to uker, Winks kommer innpå som den fjerde. Så ja, slapt som faen.

Og høyresiden virket ikke. Null kjemi mellom Sissoko og Trippier. Men så har vel Arsenal demme veldig opp der og.

Var nok et meget beleilig tidspunkt for Arsenal å møte Spurs da 

Er Wanyama skadet? Voldtar Arsenal hver gang han spiller, hadde nok likt å sett han starte. Likte ikke trebackslinjen, ville startet Sanchez - Verthongen ut året. 

Lenke til kommentar

Overraskende, men ikke mindre gledelig innsats av Arsenal i dag. Vi var på fra første minutt, og alt i alt vinner vi kampen fortjent. Så kan man diskutere offsider osv, men til syvende og sist var det Arsenal som møtte mest trigget til kamp, og styrte kampen det aller meste. 

Mange som fortjener ekstra heder, men man of the match deles for min deles mellom Mustafi og Ozil. Alexis viste også at han fortsatt gir 100% når det gjelder, og fortjener en stor stjerne i boka for innsatsen i dag. Skal jeg være kritisk til noen av de må det være Bellerin som virker helt uten selvtillit, men det betyr ingenting i dag. Nå kan sesongen hittil være som den har vært. Dette betyr så mye, og forhåpentlig tar gutta med seg dette videre, og viser en bedre side fremover i sesongen. 

Hadde egentlig gruet meg til familietragedien i min Spurs befengte familie senere, men nå tror jeg det kan bli riktig så hyggelig :D

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...