Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Monreal er verdens beste fotballspiller. Elsker han Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Slappeste Spurslaget jeg har sett på en stund, Eriksen har nok feiret kraftig i uken som har gått. Alli har vært fraværende og Kane var off i dag. Skuffende Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Alli har vel også vært småskadet? Spurs stiller jo også med B-laget i bakre rekker Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Iwobi er en legende på grunn av pasningen der ??? Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hvorfor får Sissoko både starte og fullføre kampen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Slappeste Spurslaget jeg har sett på en stund, Eriksen har nok feiret kraftig i uken som har gått. Alli har vært fraværende og Kane var off i dag. Skuffende I tillegg har to av de offensive spillerne og Lloris har ikke trent på to uker, Winks kommer innpå som den fjerde. Så ja, slapt som faen. Og høyresiden virket ikke. Null kjemi mellom Sissoko og Trippier. Men så har vel Arsenal demme veldig opp der og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Alli har vel også vært småskadet? Spurs stiller jo også med B-laget i bakre rekker B-laget? Det mangler en spiller. Det burde ikke ha vært et problem. Endret 18. november 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Alli har vel også vært småskadet? Spurs stiller jo også med B-laget i bakre rekkerB-laget? Det mangler en spiller. Det burde ikke ha vært et problem. Er Davies førstevalg? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Deilig seier! Digg at vi holdt nullen også. Bra innsats over hele fjøla. Litt heldige, men fortjent til slutt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Rose har nettopp vært skadet ett år, og Spurs spilte bedre med Davies (etter en liten stund). I tillegg var Rose ute i media og slang med leppa. Så jeg tror nok det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Slappeste Spurslaget jeg har sett på en stund, Eriksen har nok feiret kraftig i uken som har gått. Alli har vært fraværende og Kane var off i dag. Skuffende I tillegg har to av de offensive spillerne og Lloris har ikke trent på to uker, Winks kommer innpå som den fjerde. Så ja, slapt som faen. Og høyresiden virket ikke. Null kjemi mellom Sissoko og Trippier. Men så har vel Arsenal demme veldig opp der og. Var nok et meget beleilig tidspunkt for Arsenal å møte Spurs da Er Wanyama skadet? Voldtar Arsenal hver gang han spiller, hadde nok likt å sett han starte. Likte ikke trebackslinjen, ville startet Sanchez - Verthongen ut året. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Han er ute ja. Det har ikke så mye å si om Spurs starter med Dier i trebackslinja eller på midten med to bak. Han faller av uansett. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Overraskende, men ikke mindre gledelig innsats av Arsenal i dag. Vi var på fra første minutt, og alt i alt vinner vi kampen fortjent. Så kan man diskutere offsider osv, men til syvende og sist var det Arsenal som møtte mest trigget til kamp, og styrte kampen det aller meste. Mange som fortjener ekstra heder, men man of the match deles for min deles mellom Mustafi og Ozil. Alexis viste også at han fortsatt gir 100% når det gjelder, og fortjener en stor stjerne i boka for innsatsen i dag. Skal jeg være kritisk til noen av de må det være Bellerin som virker helt uten selvtillit, men det betyr ingenting i dag. Nå kan sesongen hittil være som den har vært. Dette betyr så mye, og forhåpentlig tar gutta med seg dette videre, og viser en bedre side fremover i sesongen. Hadde egentlig gruet meg til familietragedien i min Spurs befengte familie senere, men nå tror jeg det kan bli riktig så hyggelig Endret 18. november 2017 av archongamer Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Bellerin var aktiv i starten iaf. Alexis er forskjellen i dag for meg. 0-0 uten han og dommeren. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Dean støtter Tottenham, så den går jeg ikke på! Ikke dårlig å tape av Spurs med 12 på banen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Dean støtter Tottenham, så den går jeg ikke på! Ikke dårlig å tape av Spurs med 12 på banen. Kanskje han var lei av å høre at han er det, for han var det ikke i dag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Dean er aldri bra, men i dag var han alt i alt fair. Begge fikk noen rette, noen feil, og han avgjorde ikke kampen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Nei, mulig den fotballdommeren med lavest fotballforståelse. Noen av beslutningen han gjorde i dag var helt random.. MOTM gir jeg til Alexis. Jobbet som faen i dag også, men har skal vel gjøre seg attraktiv for PSG. Vår svakeste i dag var kanskje Lacazette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå