Espen Jansen Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Nå har to av 2017s mest interessante spill fått vår skribent til å se lyset.FEATURE: – Jeg har aldri forstått meg på slåssespill Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Min erfaring med slåssespill er temmelig mangelfull, men jeg husker veldig godt Tekken. Kjøpte det da PSX kom ut, og spilte ihjel disken. Er det bare meg eller hoppet karakterene i det første Tekken himmelhøyt? Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Slik var det i alle slåssespill på den tiden. Alt fra Street Fighter II til Virtua Fighter og Tekken. Karakterene hoppet himmelhøyt på den tiden. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Vel slåssespill er så avanserte at de er ikke lette å forstå seg på. Skal man bli fks god i tekken så bør man minst ha 5 dan i karate selv, det er ikke bare å trykke på random knapper. Det er sikker derfor jeg aldri kommer forbi første fiende... Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kjempeartig artikkel. En ting som dere kan gjerne prøve å få til er å "tvinge" en medarbeider som aldri har spilt final fantasy til å spille i f.eks minst 10 timer. Jeg er en av dem som aldri har kastet meg på final fantasy toget og det hadde vært morsom og lese en sak fra noen andre i mine sko 1 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kjempeartig artikkel. En ting som dere kan gjerne prøve å få til er å "tvinge" en medarbeider som aldri har spilt final fantasy til å spille i f.eks minst 10 timer. Jeg er en av dem som aldri har kastet meg på final fantasy toget og det hadde vært morsom og lese en sak fra noen andre i mine sko Du mener som da Magnus Andersen spilte Final Fantasy VII for tre år siden: https://www.gamer.no/artikler/feature-final-fantasy-vii/157828 1 Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Se der ja, forstår ikke hvordan jeg klarte å unngå den artikkelen. Husket nemlig forrige runde når gamer utvidet horizonten med spill de ikke var kjempeintressert i. Skal kose meg med artikkelen og kommentarene Lenke til kommentar
offen Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Velkommen til klubben Etter en har blitt forelsket i et Tekken/slåssespill på mer enn buttonmashing nivå, er det vanskelig å legge det fra seg. Det gjør deg også til en mye bedre pvp spiller generelt, og du blir mye flinkere på det som kalles "mindgames" på godt engelsk, ikke bare i tekken, men i alle framtidige spill som har likheter. Har du lært deg "korean backdashing" ? 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 Velkommen til klubben Etter en har blitt forelsket i et Tekken/slåssespill på mer enn buttonmashing nivå, er det vanskelig å legge det fra seg. Det gjør deg også til en mye bedre pvp spiller generelt, og du blir mye flinkere på det som kalles "mindgames" på godt engelsk, ikke bare i tekken, men i alle framtidige spill som har likheter. Har du lært deg "korean backdashing" ? Haha, spennende. Nei, "korean backdashing" er bare én av mange ting jeg ikke har lært meg enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå