KriB Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Maskinen jeg tenker på å kjøpe leveres med XP Home preinstallert, og jeg lurer på om det er uproblematisk å oppgradere til XP Pro? Grunn til at jeg spør er at jeg husker at før i tiden var det masse spesialdrivere til alle fancy komponenter som er i en bærbar og en gang jeg prøvde meg med reinstall av Win 98 på en bærbar gikk det velidig dårlig. Er dette et problem som er ute av verden nå, eller? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Du installerer bare XP Pro over XP Home Sett in CD-en mens du er i WIn... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Som Jtand sier, du bare installerer Xp Pro, ville ikke installert over, men i alle fall formatert disken med Xp Home først. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Går greitt å bare oppgradere. Da slipper du alt av driver installering. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 OK, Tanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå