EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er "stranger thing" et barn og ungdomserie? den føles ikke helt for voksne har ikke sett den ennå da men ser at hovedpersonene er barn så.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Den fungerer utmerket for voksne, og den er nok SPESIELT laget for folk som opplevde 80- og tidlig 90-tall. Den perfekte serie i mine øyne. Mvh Voksen mann 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Den virker i mine øyne å være ment for ungt voksne til voksne. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Veldig bra serie, ser på S2 nå faktisk. Ung voksen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Så kan du se på IT etterpå. Den har også barn som skuespillere, og har mye samme følelse når man ser filmene. 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Er over 30 selv, og synst serien er skikkelig bra. Spennende, interessant,morsom til tider og ungene spiller sykt bra. Noen feil her og der, men absolutt en må se serie. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg er født tidlig på åttitallet og tar en del av referansene, men jeg tror serien er bedre for søsteren min som er fire år eldre. Litt eldre ungdom kan sikkert se den, men det er absolutt ikke en barneserie. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg er født tidlig på åttitallet og tar en del av referansene, men jeg tror serien er bedre for søsteren min som er fire år eldre. Litt eldre ungdom kan sikkert se den, men det er absolutt ikke en barneserie. Hæ? Tidlig 80 tallet og du anbefaler den til en som er "4 år eldre"? Hvorfor? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Er "stranger thing" et barn og ungdomserie? den føles ikke helt for voksne har ikke sett den ennå da men ser at hovedpersonene er barn så.. Hvis du ser på serien så skjønner du kanskje at det er en viss sjanse for mareritt hvis barn ser på. En film der hovedpersonene hovedsakelig er barn betyr ikke at det er for barn.... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg er født tidlig på åttitallet og tar en del av referansene, men jeg tror serien er bedre for søsteren min som er fire år eldre. Litt eldre ungdom kan sikkert se den, men det er absolutt ikke en barneserie.Hæ? Tidlig 80 tallet og du anbefaler den til en som er "4 år eldre"? Hvorfor? Fordi det er massevis av referanser til populærkultur fra åttitallet og hun har større forutsetninger til å plukke dem opp. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hvis du ble født tidlig åttitall, fikk du gjerne ikke med deg så mye før sent åttitall/tidlig nittitall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Uansett om du får med deg referansane eller ei så er det ein god serie. Den er absolutt ikkje for born, men unge vaksne kan sjå den. Eg meiner å ha sett alder 14+ ein stad. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Jeg ville satt 13-årsgrense på Stranger Things, men yngre tøffinger kan nok også kose seg. Serien kunne nesten gått etter Midt i Smørøyet. Endret 18. november 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå