Ni kon Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Når jeg går inn her er det amobils skins som er oppe å går. Dette skinnet er helt forskjellig fra det jeg er vant med på hw.no Da jeg er lettere autentisk byr dette på store problemer for meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Etter mye om og men har jeg nå funnet ut at jeg må gå inn på kontrollpanel og forandre dette her. Men hvordan oppstod problemet i første omgang? Har jo aldri vært der inne for å gjøre forandringer før? Kan dette skje sånn uten videre? Endret 10. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har du gått inn på forum.hw.no så får du frem hw.no designet, går du på amobiln.no så vil du få frem deres design, får du et annet design så er det fordi at du har valgt det designet Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har du gått inn på forum.hw.no så får du frem hw.no designet, går du på amobiln.no så vil du få frem deres design, får du et annet design så er det fordi at du har valgt det designet ja såå enkelt kan det sies ja.. men hvordan kan man sette f.eks hw.no's sin utseende på forumet som standard? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det kan du endre ved å gå inn på: Kontrollpanel => Skins og språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå