-HugiN Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Snorreh, du som har testet 64bit versjonen av Windows XP, vet du når ca. final versjonen er ventet, og evnt. hvor man kan skaffe betaversjonen? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Snorreh, du som har testet 64bit versjonen av Windows XP, vet du når ca. final versjonen er ventet, og evnt. hvor man kan skaffe betaversjonen? Beta ligger ute på MSDN tror jeg. Final kommer en gang til neste år. Personlig tror jeg det vil ta litt tid så jeg ville tippet rundt Q3 neste år... Ellers er vel 2003 server allerede for AMD64. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Velkommen i 64-bits klubben! Snorreh, du som har testet 64bit versjonen av Windows XP, vet du når ca. final versjonen er ventet, og evnt. hvor man kan skaffe betaversjonen? Jeg har hørt snakk om sent i 1. kvartal neste år, senest 2. kvartal. Bortsett fra begrenset med drivere (alle de viktigste er der, inklusive Nvidia Forceware) så er det lite som tilsier at Windows XP 64-Bit Edition for AMD64 er beta - stabilt og bra. Jeg fikk det fra noen jeg kjenner som har tilgang til MSDN Men nå skal jeg prøve Linux for AMD64, ettersom 2.6 kjernen nettopp har kommet ut med særdeles bra støtte for AMD64... Endret 19. desember 2003 av snorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå