Pellee Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hei! Jeg lurer på om noen kan forklare hvorfor butansyre har topp på 60 i massespekteret? Hadde også blitt veldig glad hvis noen kunne legge ut løsningsforslag til hele eksamen! Lenke til kommentar
Mira0408 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hei. Jeg hadde eksamen idag Men jeg lurer på en ting i del 1 oppgave 2c2) er det en feil på den? Hva fikk dere på flervalg? Lenke til kommentar
Anonym951 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg også hadde eksamen idag. Hva syns dere generelt om vanskelighetsnivået og arbeidsmengden på høstens eksamen? Veldig interessert i løsningsforslag dersom noen har Lenke til kommentar
Anonym951 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hva er det du tenker er feil med 2 c)2)? Fikk ikke notert ned hva jeg svarte på flervalgsoppgavene, så det husker jeg ikke nå, desverre. Noen konkrete flervalgsoppgaver du tenkte på? Lenke til kommentar
Mira0408 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg også hadde eksamen idag. Hva syns dere generelt om vanskelighetsnivået og arbeidsmengden på høstens eksamen? Veldig interessert i løsningsforslag dersom noen har Jeg synes i utgangspunktet at det har vært gitt vanskeligere eksamen tidligere. Siste oppgaven i del 2 var ganske grei. Hva fikk dere på oppgaven på forsåpningstallet? Skal notere ned mine svar imorn på flervalgsoppgaver. Lenke til kommentar
Anonym951 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg fikk 207 mg KOH per g olje, men vett ikke om dette var riktig. Hva fikk du? Og hva svarte du på oppgaven om H2SO4 og H2SO3, hvilken som kunne være sur komponent? Hva er eventuell begrunnelse på dette? Lenke til kommentar
Capeach Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg og hadde eksamen igår Jeg syntes den var grei ja, oppgave 2 var litt stygg, hvertfall oppgave c)... Ellers likte jeg godt avkrysningen, vil dere legge ut det dere fikk der? Jeg fikk: BCCACBBBDABBDDACCDDA Fikk og 207 mg som forsåpingstall På oppgaven med H2SO4 og H2SO3 skrev jeg at H2SO4 er en sterk syre og vil protolysere fullstendig i vann. Da dannes det ikke et syre/base-par, altså ingen buffer. Lenke til kommentar
Melus Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Kan noen legge ut eksamen fra igår? Lenke til kommentar
Anonym951 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hva svarte folk på oppgave 4d) ? Den om å sammenligne konsentrasjoner av permanganatløsning? Og hvilken organisk sambinding sa dere kunne stoppe polymeriseringen av glyserol? Lenke til kommentar
Melus Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Gjengen over må matematikk.net har også en tråd for denne: http://www.matematikk.net/matteprat/viewtopic.php?f=29&t=46482 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå