Gå til innhold

Trenger en hunnkanin for parring .-løvehode eller hermelin

Anbefalte innlegg

Hi alle sammen.

Jeg har vært medlem her en stund, men aldri benyttet meg av forum gruppa..so please be gentle. Jeg vet ikke om dette er det rette stedet å spørre, men gjør et forsøk.

Jeg har en usedvanlig snill, balansert og rolig kanin, løvehode hermelin (ihvertfall iforhold til andre kaniner jeg har sett) som ikke er kastrert og som er 5 år. Nylig la jeg merke til at den ene testikkelen er mye større enn den andre. Igår natt så tenkte jeg at dette må være kreft.

Dro nettopp dyrlegen..og sa at jeg var 99 prosent sikker på at det var kreft..så det er bestilt time til onsdag neste uke for å kastrere.

Pga den gode gemytten og de gode genene så lurer jeg på om det er noen som har en hunnkanin av samme rase som de ønsker å parre sammen med han for å få et godt avkom. Det er viktig at din også er avbalansert.

Dyrlegen mente også vi kunne gjøre et forsøk på å få parret han, til tross for at den ene testikkelen var større.

Kjenner du noen som kan være interessert , eller har tips så gjerne send meg det på pm også.

Jeg bor i drammen og Oslo, men er fleksibel for å kunne reise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...