AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hallo. Har sendt et par erotiske snapper til jenter som ville snakke Dirty og slikt. Noen av dem screenshotter? Hva gjør de med dette? Sendte også en snap med uhell til ei som ikke ville ha det og hun eller han som åpner snappen kunne vente et besøk hjem til meg innen et par dager. Denne snappen sendte jeg i februar. Vi hadde snakket litt Dirty men skulle aldri sende bilde ril henne. Hun Anonymous poster hash: 73af9...985 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Ikke dirty snap med noen du ikke stoler på eller som du ikke er sikker på er med på notene. Hvis de screenshotter snappene dine uten din tillatelse bør du slutte å sende dem snaps. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Ikke dirty snap med noen du ikke stoler på eller som du ikke er sikker på er med på notene. Hvis de screenshotter snappene dine uten din tillatelse bør du slutte å sende dem snaps. Jepp. Har ikke ditysnappa siden den gang tror jeg Anonymous poster hash: 7e0cb...ba9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Tror du? Vet Anonymous poster hash: 90ae4...852 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg