picachu Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Monterte min nye Silent Viking idag på AMD 1200. Hovekort :abit kt7 (god plass i mitt chieftech) Jeg synes at den sitter litt "løst på", skal den det? Man kan "vri litt på kjøleren oppå prosessoren. Temp etter 1 time UnrealTournament Cpu : 50 grader Kabinett: 37 grader Og hvor mye Artic 3 skal jeg ha på? Og hvordan får man et jevnt lag med Artic 3 Har vasket vekk det gamle som var der med Isopropanol Teknisk Sprit. (Den typen som selges hos Arcus) Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Hurrle Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Du skal bare ha LITT goop på! Se guiden her på Overklokking.no: http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Det står i guiden hvordan du skal gjøre alt. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Takker....burde funnet den selv (hmmm...lete bedre neste gang) Men...de to andre spm? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Silent viking og volcano 7 pleier å sitte litt løst på. Jeg kan selv vri min litt til siden (ikke smart å gjøre dette for mye for da gir plastsaken etter og kjøleren faller av). Du har bra temp's synes jeg. Jeg har en del høyere, men det er siden min vifte går på 5-7 volt og siden jeg har overklokket kraftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå