lyseo Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hvem tilbyr ennå bankbokser? Virker som at så godt som alle bankene avvikler sine bankbokstjenester. 2 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hvem tilbyr ennå bankbokser? Virker som at så godt som alle bankene avvikler sine bankbokstjenester. jeg har sett bankboks på coop extra butikker Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Sveits eller Østerrike http://www.safes.ch/index.php?lang=en http://www.dassafe.com/ Endret 17. november 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 jeg har sett bankboks på coop extra butikker Du tenker nok på postbokser, med mindre du har vært i meget spesielle butikker. 6 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 jeg har sett bankboks på coop extra butikker Du tenker nok på postbokser, med mindre du har vært i meget spesielle butikker. ja sorry var veldig trøtt da jeg skrev. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg har bankboks i min lokale bank, de har fortsatt velv en kan bruke. Har ikke hørt noe om at de tenker å gå vekk i fra det, håper ikke det. Terapeutisk plass egentlig. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg har bankboks i min lokale bank, de har fortsatt velv en kan bruke. Har ikke hørt noe om at de tenker å gå vekk i fra det, håper ikke det. Terapeutisk plass egentlig. Tar du ut alle pengene og svømmer i dem på gulvet som onkel skrue? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg har bankboks i min lokale bank, de har fortsatt velv en kan bruke. Har ikke hørt noe om at de tenker å gå vekk i fra det, håper ikke det. Terapeutisk plass egentlig. Tar du ut alle pengene og svømmer i dem på gulvet som onkel skrue? Hehe, dessverre lite kontanter i den:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå