AfterGlow Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 StarCraft-utvikleren kunne ikke dy seg.Blizzard med stikk til Star Wars Battlefront II-kontroversene Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Blizzard burde holde seg for god til å gjøre slike ting. Skuffet. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg mais4u Skrevet 17. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 17. november 2017 Hvorfor skuffet ? Syns det er en morsomt og uskyldig spøk. Noen burdet gjort noe verre. Noe som virkelig ristet grunnmuren hos det dresskledde, pengegriske folka over hos EA. 10 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Det er liten vits å latterliggjøre noen for å selge sine egne produkter og jeg trodde ikke Blizzard drev med slik. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte. Det er gratis men HS er jo p2w til de grader. Hots også gratis men med gambling bokser. Overwatch fullpris med gambling bokser. D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke. 1 Lenke til kommentar
mais4u Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg er helt enig. Om det finnes en rett måte å gå fram på er usikkert men jeg håper folk har fått øynene opp nå slik at denne praksisen tar slutt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Blizzard er eid av Activision. Det eneste selskapet som kan måle seg med EA i faenskap de gjør mot sine kunder. Og det var Overwatch som gjorde det kosher å ha lootboxes i fullpris spill. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Tja, Nå har vel kanskje ikke CS vært fullpris ever, men kan nok legge mye av loot box aksepten dit. 1 Lenke til kommentar
Rezident Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte. Det er gratis men HS er jo p2w til de grader. Hots også gratis men med gambling bokser. Overwatch fullpris med gambling bokser. D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke. Du trenger ikke kjøpe bokser i Overwatch?? cosmetics er urelevant til gameplay. Hearthstone burde hatt ett annet system men samtidig så kan man helt fint grinde seg til decent decks. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Kan helt fint "grinde" deg til star cards i battlefront 2 også? Ingen spill pr dags dato hvor du MÅ kjøpe bokser. Greia er at det ene har ledet til det andre. Først kunne kan kjøpe ting for ingame value. Så ble de samme tingene lagt i loot bokser slik at man kunne prøve lykken og kanskje få det billig men regnestykket er selvsagt at man bruker mer. Neste steg er der vi er nå hvor det plutselig er lootbokser i SP spill og lootbokser som spiller direkte inn i gameplay i MP. Lenke til kommentar
mais4u Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Kan helt fint "grinde" deg til star cards i battlefront 2 også? Ingen spill pr dags dato hvor du MÅ kjøpe bokser. Greia er at det ene har ledet til det andre. Først kunne kan kjøpe ting for ingame value. Så ble de samme tingene lagt i loot bokser slik at man kunne prøve lykken og kanskje få det billig men regnestykket er selvsagt at man bruker mer. Neste steg er der vi er nå hvor det plutselig er lootbokser i SP spill og lootbokser som spiller direkte inn i gameplay i MP. Grinde 40 50 timer er veldig ekstremt, prøve lykken i kister er jo rett og slett gambling. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 var snakk om rundt 40 timer for de dyreste heltene. vanlige star cards og ting du ellers får i pakker tar veldig mye kortere tid. Ja lootboxes som de er i dag er i stor grad gambling. ingen som har sagt no på det trur jeg. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Overwatch har for det første rent kosmetiske ting i boksene sine, og for det andre tjener man seg en ny boks ganske kjapt, og med flere måter å tjene de på også. Hearthstone er jeg enig i at er verre, selv om det er f2p, så er det tydelig at man stiller sterkere om man bruker penger på det (noe jeg selv har gjort i stor grad), men jeg har en snikende mistanke om at man i stor grad blir matchet med andre som har låst opp like mye (les:alt), siden jeg møter flere motstandere med sjeldne kort når jeg spiller på kjøpebrukeren kontra f2p brukeren min... Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Du kan vel heller kalle boksene i Overwatch for forfengelighetsbokser framfor gamblingbokser... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Du kan vel heller kalle boksene i Overwatch for forfengelighetsbokser framfor gamblingbokser... Om du gambler om fine hatter og gullkjeder er det fremdeles gambling. 2 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 var snakk om rundt 40 timer for de dyreste heltene. vanlige star cards og ting du ellers får i pakker tar veldig mye kortere tid. Ja lootboxes som de er i dag er i stor grad gambling. ingen som har sagt no på det trur jeg. Faktisk er det under 8 timer for de dyreste heltene, og under 2 for kassene... Hvilket blir redusert når de innfører skill based credits. Kommer også en god del flere challanges senere. Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte. Det er gratis men HS er jo p2w til de grader. Hots også gratis men med gambling bokser. Overwatch fullpris med gambling bokser. D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke. Hearthstone: Er jo free to play, det er jo her den vesentlige forskjellen ligger mot Battlefront 2? Det er fullt betalt spill (500-800 kroner) OG pay to win. Det er det som gjør folk frustrerte. Hots: Samme som over Overwatch: Kun kosmetisk, påvirker ikke gameplay eller din/lagets evne til å vinne. D3: Enig, men D3 er jo kastet utfor stupet av Blizzard selv virker det som. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte. Det er gratis men HS er jo p2w til de grader. Hots også gratis men med gambling bokser. Overwatch fullpris med gambling bokser. D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke. Hearthstone: Er jo free to play, det er jo her den vesentlige forskjellen ligger mot Battlefront 2? Det er fullt betalt spill (500-800 kroner) OG pay to win. Det er det som gjør folk frustrerte. Hots: Samme som over Overwatch: Kun kosmetisk, påvirker ikke gameplay eller din/lagets evne til å vinne. D3: Enig, men D3 er jo kastet utfor stupet av Blizzard selv virker det som. Det skriver jo jeg og? Lesser evils, men de har ledet opp til det vi ser i battlefront og om EA hadde fått aksept for dette i battlefront så er ikke blizzard og alle andre langt bak i sine neste spill. Og selv om overwatch boksene ikke påvirker gameplay så er det gambling bokser som kan få dustete mennesker til å bruke alle sparepengene sine på samme måte som gambling bokser som gir fordeler i battlefront. Poenget altså, hva boksen inneholder betyr lite. still gambling. fortsatt en uting. Personlig synes jeg kosmetiske bokser er ok. Spesielt om det "finansierer" litt gratis innhold i form av maps og moduser. Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Hvorfor skuffet ? Syns det er en morsomt og uskyldig spøk. Noen burdet gjort noe verre. Noe som virkelig ristet grunnmuren hos det dresskledde, pengegriske folka over hos EA. Hele poenget er vell at Blizzard er ikke de rette folka til å kritisere. Wow: første spill som tar måneds pris for å spille, kjent for å gjøre folk hekta og fattig. Hearthstone: Helt likt BF2 i form av at man må betale for å få gode kort for å bli bedre, her må man spille mer BF2 for å få de beste korta gratis. Lenke til kommentar
ToreBjerkholt Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Wow: første spill som tar måneds pris for å spille, kjent for å gjøre folk hekta og fattig. Hahah hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå