Gå til innhold

Minecraft switch edition

dansve100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Her var det mange fjasete svar.

Minecraft er i en omveltingsfase hvor platformer som skal være med videre på "hovedveien" skal over på samme versjon, basert på Pocket Edition/Windows 10 edition. Dette kommer i Better Together oppdateringen som gir alle spillene samme kjerne og mulighet til å spille sammen. I praksis bytter de ut hele spillet, så blir en god del endringer, ikke alle er bra (UIen er det problemer med, bl.a). Switch får denne i vinter en gang, mens andre platformer vel har fått den allerede. Når den kommer på Switch vil du kunne bytte mellom PC og Switch (og mobil, Xbone) som du vil.

Lenke til kommentar

New Version Of Minecraft Will Now Be Coming To Nintendo Switch Next Year

MINECON Earth has finally finished and with it came a number of updates for Minecraft fans. Whatever platform you play the creative title on, there’s something for you. Mojang also updated Nintendo Switch players on what to expect next and here’s their plans:

Lenke til kommentar

Er det noen lesere her på dette forumet som har testa minecraft til switch

Har det på switch. Har aldri hatt spillet på andre plattformer før. Jeg har kun prøvd det hos venner. Er ikke "gamer" typen, men spiller litt for gøy av og til. Synes spillet fungerer bra. Veldig gøy at du kan spille det "on the go". Å ta buss og tog går plutselig mye raskere

Lenke til kommentar

Ikke så store forskjeller på grafikken eneste er hvor mye distanse/område den laster av gangen som er betydelig redusert

Jepp. Det fungerer veldig fint. Kjøpte det ikke til mitt eget bruk, men har testet litt og det står ikke tilbake for noen av de andre utgavene jeg har prøvd.

Har det på switch. Har aldri hatt spillet på andre plattformer før. Jeg har kun prøvd det hos venner. Er ikke "gamer" typen, men spiller litt for gøy av og til. Synes spillet fungerer bra. Veldig gøy at du kan spille det "on the go". Å ta buss og tog går plutselig mye raskere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...