dansve100 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Bare lurer på en ting skal det ikke komme noe oppdateringer til minecraft switch edition. Er minecraft til switch verdt å kjøpe eller er det noe mojang har tenkt å skrote?? Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Ingen som lurer på det?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Bare youtube-kids som spiller minecraft, og Switch er vanskeligere å streame fra enn PC. Derfor. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Minecraft er vel ganske ferdig med utviklingsfasen nå, det er tross alt noen år siden versjon 1.0 kom ut på PC. Ettersom Switch har begrenset med kapasitet er det rimelig å anta at Minecraft på Switch ikke vil få så mange videreutviklinger utenom bugfixer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Her var det mange fjasete svar. Minecraft er i en omveltingsfase hvor platformer som skal være med videre på "hovedveien" skal over på samme versjon, basert på Pocket Edition/Windows 10 edition. Dette kommer i Better Together oppdateringen som gir alle spillene samme kjerne og mulighet til å spille sammen. I praksis bytter de ut hele spillet, så blir en god del endringer, ikke alle er bra (UIen er det problemer med, bl.a). Switch får denne i vinter en gang, mens andre platformer vel har fått den allerede. Når den kommer på Switch vil du kunne bytte mellom PC og Switch (og mobil, Xbone) som du vil. Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Vel minecraft pocket edition til smarttelefoner blir jo oppdatert endel og switch bør jo ha litt bedre kapasitet en pocket edition til mobil. Men vil better together oppdateringen funke bra på switch? Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Er det noen lesere her på dette forumet som har testa minecraft til switch? Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Er det noen lesere her på dette forumet som har testa minecraft til switch Endret 17. november 2017 av joker100 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Er det noen lesere her på dette forumet som har testa minecraft til switch Jepp. Det fungerer veldig fint. Kjøpte det ikke til mitt eget bruk, men har testet litt og det står ikke tilbake for noen av de andre utgavene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 New Version Of Minecraft Will Now Be Coming To Nintendo Switch Next Year MINECON Earth has finally finished and with it came a number of updates for Minecraft fans. Whatever platform you play the creative title on, there’s something for you. Mojang also updated Nintendo Switch players on what to expect next and here’s their plans: http://gearsofbiz.com/new-version-of-minecraft-will-now-be-coming-to-nintendo-switch-next-year/212194 Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Er det noen lesere her på dette forumet som har testa minecraft til switch Har det på switch. Har aldri hatt spillet på andre plattformer før. Jeg har kun prøvd det hos venner. Er ikke "gamer" typen, men spiller litt for gøy av og til. Synes spillet fungerer bra. Veldig gøy at du kan spille det "on the go". Å ta buss og tog går plutselig mye raskere Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 20. november 2017 Forfatter Del Skrevet 20. november 2017 Ikke så store forskjeller på grafikken eneste er hvor mye distanse/område den laster av gangen som er betydelig redusert Er det noen lesere her på dette forumet som har testa minecraft til switch Jepp. Det fungerer veldig fint. Kjøpte det ikke til mitt eget bruk, men har testet litt og det står ikke tilbake for noen av de andre utgavene jeg har prøvd. Er det noen lesere her på dette forumet som har testa minecraft til switch Har det på switch. Har aldri hatt spillet på andre plattformer før. Jeg har kun prøvd det hos venner. Er ikke "gamer" typen, men spiller litt for gøy av og til. Synes spillet fungerer bra. Veldig gøy at du kan spille det "on the go". Å ta buss og tog går plutselig mye raskere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå